Euphorbia Tirucalli

Questa spurge hè fundamentalmentu sfarente di altre spezie. Invece di u follatu tradiziunale, i rami di carnivuri è i succulenti sò assai cum'è un manciore veru di sbucliu. Cù cura cù cura di tiuri-kalli è a successione di scelta di un locu nantu à l'edifiziu, a pianta pò ancu pruduce fiori gialli fini, ma u fenomenu hè pocu rara.

Ripùdizione di lattice Tirukalli

U metudu di propagazione di sta pianta hè u metu di propagazione. Scelta cuttings chì sò tagliati à u principiu di l'estiu o in a primavera. Dopu tagliatu, poniate in duie manere: o fughjitu per un pocu tempu per assecarià o dippiru in acqua per stazzili u ziddu è poi ancu partutu per un momentu à secre. Tuttu u prucessu di ripruducazione di u lupu Tirukalli hè divisu in parechje stadiu:

Flower spurge - care

  1. Prima di tutti, sceglite u locu per a fioritura . Hè cunsigliatu di sceglienu un sillu di a finestra beninuta, ma una pianta à luz penumbra ancu tutta di manera normalizata. In i locu più sgustamenti i zucchi acquistate un tonalità veramente rico, in u sole volte l'ombra. Quandu u fugliale è cura di u latte, unu devi cuntribuisce à u fattu chì a pianta piace assai spaziu libbiratu, per quessa, in u periodu cálido di questu hè cunsigliu di trasladassi à i balconi o cunche.
  2. U regnu di temperatura hè assai tradiziunale. In u ghjornu, a fiora hè abbastanza 23 °, è à a notte ùn hè micca menu di 15 °. Sì a notte a temperatura cadute più bassu, avete da trasladarià a pignata a un locu più cálite, altri a pianta muri.
  3. Per e cura di u lameve, è ancu altri succulenti, u pianu hè megliu crescente da e sti parti di u turf, a rina è u liceu ordinariu.
  4. In quantu à a regione , deve esse assai moderate durante u vechidu, è in l'invernu, deve esse scarsi. Ma u siccatu di a Terra ùn anu micca esse tolleratu.
  5. Euphorbia tirukally pò esse nutrittu un paru di volte in a primavera cù fertilizanti privati ​​per succulenti.
  6. U trasplante hè fatta solu una volta ogni pocu anni. Sè a cura di una pianta, sempre purtate i guanti per impediscenu a danni à a pelle.