Quandu per digà gladioli è cumu se lascià?

Gladioli brillanu o solenni o intracense gladioli pò diventà a megghiu appruvamentu di qualsiasi vacanze, principiendu da a prima linea di l'uttunamentu di settembre è finisci cù a casale . Sò stanu assai maiò solu in u cutu, ma ancu in u giardinu, chì dà u situ è ​​un stile intelligente è frescu. Gladiola di growi in u giardinu di i fiori hè simplice simplice, hè più difficiule per calculà quandu di scavalcate è cumu se lascià.

Averaghju bisognu di gladioli per l'inguernu?

A persona alluntanata di a floricultura tuttu u chinu cù u vaghjimu è di scorcià è di pruduzzione maiò di primavera gladioli pò esse di perditu di tempu è sforzu. Ma in rialità ùn hè micca capriccio, ma una necessità vitale. Prima, i lampadini necessanu di furnisce un periodu di restu riduzzione. Siconda, e bulbi ùn sò micca capaci di sopravivute l'acqui di l'invintu. Tercero, sta misura aiuta per cuntenenu a diffusioni di e malatie fungi.

Quandu avete bisognu di gladiolà per l'inguernu?

U tempu di colazione di i lampi gladiolus si trova 40-50 ghjorni dopu a cresce o splinzioni di inflorescenzi è si mette à settembre à uttrovi. Pudete cavà u gladiola prima di sta volta? Fate cusì ùn sò micca cunsigliatu, perchè u bombe avete ripigliatu è accumule una quantità di nutrienti. Ma in certi casi, prima cugliera di i lamperi solu da u terrenu hè permessu. Per esempiu, si gladioli addivintau vittime d'attache di pesti o di malatie, o un fretu frettu è frettu. In l'eventu chì parechji variità crescienu in un locu ind'u locu, dig digu fora da u primu à u tardu. Per capiscinu l'ordine di a cullizzioni aiuta è di culore di i scaluli - u più scuru hè, u più licettu è sottumessu à a maladie hè a varietà, è quellu chì hà da esse scupertu.

Cume guardà i gladioli?

Pò bulb gladioli in bona salute è sopravviu à a primavera, hè necessariu no solamente per recicla di u tempu in u tempu, ma ancu per guardà in u locu. Ma puderia micca esse abbastanza si tutte e tappe preparatori ùn sò micca stati cumpresi:

  1. Per cullà e bulbe, hè megliu di sceglie un ghjornu aggrancellu è assolroso.
  2. Hè necessariu di sguassà gladioli da u pianu cun accurately, pruvatu di ùn dà a so pelle.
  3. Immediatamenti dopu à scavari, u troncu si deve esse cutatu o rutti, pruvatu di ùn spalla micca à u collu di u focu. A parti terrestra di a pianta deve esse distrutta immediata, perchè e parolle chì so viviunu ùn sò micca tempu di trasfurmà à inviendu in i scalini.
  4. Prima di pudè abundanti i gladioli hà da esse sviluppatu. Questu prucessu dura da settimane à dui mesi è averà circhendu à una temperatura di +25 à +28 gradi. Se u tempu aggruvvi, hè ravintatu à seccassi à l'aire apertu.
  5. Sì, duranti a staggione gladioli hà patutu di malatie o peste, da quandu i lampi di acchjaru devenu esse trattati cù suluzione di insecticidi o fungicidi, è secondu cusì. In certi casi, per u almacenamiento (per esempiu, se hè una quistione di varietà rara o uni pochi bulbe) hè ravintatu d'utilizà paraffina o glaze di cera.
  6. Dopu un sete assicuratu cumpletu, hè necessariu di separà appiccicate a bulbia antica (vai da per via) è i zitelli. Scopi scali da elli ùn valenu la pena, postu chì serve com'è una prutezzione addizzjonali per essece.

Cume guardà gladioli in un appartamentu?

Un locu ideale per a salute in i lampi seranu una cantina secca è ben ventilata, a tampiratura in quale hè in a varieghja da +3 a +5 gradi. U polietileno è altri materiali senza respirazione per l'emboscade ùn sò micca adattati, ma in boxe di cartuni o boxoselli di furma gladiolinu senteranu comodamente. Sì a cantina ùn hè micca in l'assetu, hè facilitu truvà un locu in l'appartamentu induve inserisce u gladioli - per esempiu, in una castagna vetera di un frettu o in un fracinaghju di a finestra. A cosa principal hè di mantene a limite di tempurità necessariu per a pianta.