Addituzione di peonii

In i raccordji di cura di diversi culori, un puntu impurtante hè alimentatu, i peonii ùn sò micca escepzione, perchè hè una pianta perenne chì si deplerta u sughjettu in ellu stessu. Ci hè un sistema sanu, cumu si deve esse fattu, vi cuntene à l'infurmazioni cù questu articulu.

Cumu alimenta i peonii?

Per principià, hè necessariu di designà l'arbulu adultu piza (dopu à 3 anni) sò in bisognu di fertilizazione. Per un annu, perchè chì a fiorta era sana è bellu fiurata, hè cunsigliu chì si sò rializati trè volte:

U primu mancamentu hè in a primu mannata, dopu chì u funnu di a neve accumincia, mentri chì stilla ghjaci à i peonii. Circundendu ogni zuccaru deve esse dispunibule nitrogenu (15 grammi) è potasio (20 grammi). Dopu dissolute in l'acqua di funderaghju, accadavanu à u prufunditu in u locu è a mansa di a pianta.

U secunna alimentazione hè stata rializata durante a budding, hè necessariu di aumentà a quantità è a migliurà a qualità di i fiori. Questa ora per ogni zucca hà purtatu: fòsu (20 grammi), potassu (15 grammi) è di nitrogenu (10 grammi).

U terzu pezzu hè dui settimani dopu chì i peoni fiori. Hè necessariu per a imposta di i riti per l'annu dopu. Fate u potassu (15 grammi) è u fosforu (20 grammi).

Hè megliu cumminà a fecundazione cù l'irrigazione, e poi li sustanzi cumincianu prestu in l'urighjini. Ma solu à i preparazione minerali hè pussibule u travagliu improvisu.

Feeding peonies with bread

Pigliemu una pagnotta di u panne di centole è si tagghiau a meza. Emu manghja una mità in acqua fridda per 12 ore. U massu resultanti hè dilujatu in un bucket d'acqua. Questu è acquistanu l'arbuli immediatamenti dopu à i frutte vinuti da a terra dopu l'invernia. Dopu à l'alimentazione di l'oghje nantu à e peoni di l'attuali anu da fà per piacevule cù abundante fiore.

In più di l'alimenti catalogati, in a primavera pè i peonii hè ancu possibbili di gastru foliar. Per fà questu, i foglie di e piante sò spuljati cun un fertilizante minerale cumpletu. Per fà un ottimisimu effettu, si deve fà solu à a sera, quandu u stomata si opens.