Prutoluggìa - contraindicazione

U propolisu hè un pruduttu di a vita di l'abi, chì hè in qualchì volta u chjamatu antibioticu naturali. I cumpunenti di propolisu pò distingue, secondu a regione induve hè coltu, ma in generale cumprenze più di 200 cumposti diferenti. Frà quelli, cerasi, vitamini, alivi risichi è alcooli, fenogli, tannini, artipillin, canna alcool, cinnamic à l'acidus, olii essenzali, flavonoids, aminòcidi, nicotinici è pantotenic.

A causa di a so propolisu di a cumpusizioni chimica hà prununziatu antinflamatori, antiséptique, ferulanti di ferite, antifungali, analgésichi è propietati antioxidanti è ùn sò largamente usatu micca solu in i folchi, ma ancu in a medicina tradiziunale.

Prutoliche - propietate è contraindicazione utili

In a medicina tradiziunale, i preparalli cù propolis sò abituati com'è un agentu esternu, per aclaraghju, inhalatu è in certi casi - per lubricating the mucosa, per l'amministrazione vaginal è rectale (in forma di candele). In a medicina famigliali sò ancu ricetti cumuni chì permettenu l'utilizazione di i fondi cù propolisu intornu.

Prima di tutti, propolisu hè cunsigliatu per u trattamentu è a prevenzioni di e malfatturi respiratorii: bronchitis, angina, rinite, tonsillitis, pneumonia è ancu tuberculosi.

A seconda più frequentata sò candele per u trattamentu di l'hemorroids, prostatitis, infezzione di u sistema riproduttivu femminile, candidiasis è tricomoniasis.

Comu agenti esternu, i preparati cù propolisu sò indicati per i danni di a pelle, certi ferita duramente curativa, è ancu in forma di gocce in otitis è di conjuntivitis.

U propolisu internu (l'alcoolfu o l'infuzione di l'acqua) hè utilizzatu com'è agenti preventivi per i friddi è di e malatie gastrointestinali. Hè cresce chì u propògliu cum'è antisepticu naturali destroi a microflora patogenica, senza affecà u benefiziu.

Hè cresce ancu chì di piglià tali drogheus aumenta l'effettu di certi antibirici.

Un altru pruteghju claru di propolisu hè chì ùn hè micca nisuna contraindicazione categurica à u trattamentu, solu per i casi d'allergii.

Contraindicazioni à l'utilizazione di propolis

L'unicu casu di contraindicazione assuluta per l'usu di propolisu hè una reazione allergique à i prudutti d'abside, chì ùn hè micca cusì rara. Eccu, siddu si sapi ca una persona hà una allergie à u melu , u più prubabile, è i preparazione cù propolisu sò contraindicati à ellu.

In ogni casu, ancu s'ellu ùn ci hè una intolerancia indivìzia à i prodotti apicultura, un verificatu si deve esse realizatu prima di piglià un allergen potenziale.

C'applikazione esternu, una strata di a pelle hè lubricata è osservata da 2-3 ore. S'è vo suppostate di ripiglià a droga in ellu, hà da piglià un quartu di a dosa urientale è seguitate a reazione di u corpu, chì guverna à una dosi sana à 2-3 ghjorni. Per pruvà a riazione di a suluzione mucosa, u celu hè smaratu.

A causa di u fattu chì u propògliu pò esse allergenu, hè megliu di ricusà à fà o si sia assai prudente à quelli chì soffrenu di l'asma, anu da ri rinite allergique è dermatite.

In ocasu, contraindicazione à l'usu di propolis includenu parechji malatii di l'organi internu, postu chì u so effettu ùn hè stata studiatu apprezzatu è u risicu pò esse più di i benefici possibles.

Per esempiu, cù e malatie di fegate acute, hè chjaru chì ùn abbia da piglià propolis, ma per cronica ellu, per contru, hè ùtule.

Contraindications per l'usura di propolis tincture, in più di e ragiò supra, includenu intolerancia o pruibitu medica nantu à l'usu di drogherie di l'alkohol.

Inoltre, una reabilitazioni aguda pò esse prupostu per piglià preparalli cù propolisu in quantità chì supera i livelli prescritti. In questu casu, ponu esse osservatu: