Isula di u capeddu chinu


À a costa est di l'isula di Santiago, ci hè una isula petite, una zona di menu di un quartu di un kilomètre, cù un nome intriganti - l'isula di u capeddu chinu. A so visita hè un must di tutti i prugrammi di crucero. Ma cumu hè cusì notu?

Aperzione di l'isula di u capeddu chinu

L'isula hè stata furmata pocu fà recentemente, per via di l'attività vulcanica vulcanica. Ùn si cunnosce chì u primu prisintò l'attinzioni à a forma uriginale di l'isula, ricunniscenze di un caprettu cume cinese inviatu, è chì a manu ligera sottu à l'isula hà ubeneatu stu nomu. A forma di stilanza bizarre hè notevuli quandu si vende da a parti nord di l'isula. Ùn ci hè u muelle in l'isula, per sbarcà nantu à a spedizione hè pussibile per u so similitudu da a petra, in a presenza di l'skill, o in l'acqua. A natura volcanica di l'isula hè visibile in tuttu. U tarrenu compone di fràculi fugliali di rocci volcanichi, è i massicchi di lava solidificate formate vasti blocchi chì, da una distanza, pò esse presitu cum'è rocce o pietre grossi.

Circa l'isula

In l'isula di u capeddu chinu, praticamente pocu di vegetazioni, i visitori sò assuciatu da l'abitudini cuntenti è cuntzertusi di e Isse Galápagos . Cuglieri di leoni marini intimendenu vicenda à e persone, è di iguana di sunbalesi, per contru, ùn pò micca pagà l'attinzioni à l'arrivazioni. Cunning lucidi rossi brillanti si cuntrastanu perfettamente cù i pieddi scuru è cuglitanu quandu una persona si avvicinavanu, craciunzii divertenti di crava nantu à i petri. U pinguiminu Galapagos sò ancu esse ritenni di sti loca. À l'isula, ci hè una spiaghja incù sabbia spiaghja bianca, chì ùn hè micca truvatu nant'à un altru l'archipelago. In l 'isula, si trova un caminu longu di 400 chilometri à pocu à altitudine circa 50 metri. In u latu di a strada pudete vedere tunisele lava finu à 20 cm longu, è u stradellu stessu hè struvatu cù una strata di coralli antichi, pulitizzate cù olii à brillo. A guidanza hà mancu mustrà un paru di scheletri, una di e quali appartene à a morte morta natural di una iguana, è a secunna à un lionu di mari, chì era probabbilamenti ferutu da un canuscu, ma hà sappiutu di fughje è mortu in terra. L'acqua in a baia trà Santiago è l'isula di u capeddu chinu è tranquillu è ideale per scuba è snorkeling. U munnu sottuuropeu questu hè assai diversu, è, apparti l'u pezzu tropicali cusì in queste acqua, pudete truvà un capelli di scollo real.

Cumu ghjunghje?

L'isula di u capeddu chinu hè situatu 200 metri da l'isula di Santiago. Da l'ariaportu in l'isula di Balter è u portu principali in Portu Ayora hè sipatu solu uni pochi di decumenti di chilometri.