Pienghji cù gambe

Pienghje cù i gambe - un pezzu japonesi tradiziunale, chì hè assai piacevule à u nostru paese. Semplici, assequible è satisfatori, ùn hè micca difficiule di cocerà ancu in casa. Scupremu cusì per fà rotllo cù gambarinu in casa è surprise tutti cù questu piu.

A ricetta pè rotuli cù ganivetini

Ingredients:

Preparazione

Cumu pudè cocilu bagnati cù lucchetti? In una puchina per acqua fridda, aghjunghje a salata à u gustu, cupria cun una tapa è ponza nantu à u focu forte (avà da esse 2 volte più di u risu). Mentri i furmagli di acqua, rinsignate puru di u risu è piantamente in acqua turne. Avemu aspittatu finu à ch'ella hè furzata, rinfriscenu u focu à i più dèbbuli, coguanu cù una cupirtina è cocciau finu à chì l'acqua hè assestata da tutte e media ora. Allora aprire u focu è lasciate u arroffu in una pienza sottu a cupada per uns 10 minuti.

Mentre chì u risu hè infuziatu, preparamu tutte l'altri prudutti. Scrivite l'avocado è tagliate in tesi longhi. Cucumare lavare, sbuchjarà è tagliatu in cantelli. U Camminu chì avemu lavatu da a cunchiglia è frettu nantu à una tannera, o tufonce è fremura in acqua fogera. Puderete aghjunghje i langue, avocado, pepino, furmagliu di u Filadelfia.

Avà aghjunghje l'acitu à u risottu è l'aghjunghje. Pigliate a carta di nori, mette nantu à a matta, fate u ricecu nantu à u nori cun una strata fina (esattamente a mità di u fogliu), mette u furmolu prestitu prestatu in u centru. Imbattendu accurtu u rotulu è rispevate a riva di u nori. Scappu u tubu in 8 parte. Hè tuttu, rotllo con gambelli sò pronti! Servammi in forma di fridda cù ghjinger è wasabi!

Ricetta per rimpoli di primavera con gambelli

I rotuli di primavera sò riceve pancakes cù una varietà di raccogliati. Varianti di ripieni pò esse qualche, e pancakes sò stati utilizati in "cru" e in friture. Cumpigliate cun voi a ricetta originale di ricette di primavera frittu in u stilu tailandese. Tuttu l'ingredienti per u riposu sò struciati in tazzi finti è frittu nantu à u wok.

Ingredients:

Preparazione

Puderanu ribelli di primavera cun lampa di pollo chjapu cut in tagliati è puliti di a cunchiglia di camara. U zjarati è di col è finamente chinu, i tagliatelle sò stati preparati finu à prestu, è poi lavatu in acqua fridda. L'agliu hè limpiatu è picatu finamente. In un wok warmed up pour un oliu vegetale sciccareddu è tira l'agliu. Frigge nantu à 30 sicondi. Puderete aghjunghjule cululi, zappiani è babbi. Frittu tuttu, remichjendu constantemente, circa 2 minuti.

Allora andemu e vede e viti stufa nantu à e carite di pollo. Tuttu attistà cunzuddinate è pruduce a camara. Preparate u riposu da un minutu. Avà aghjunghje i fettucalli è a salsa di soia.

Tutta cura è misure è cetate pè friddu. L'impastatu per i rotuli di primavera hè prestu. In un pappuluzzu, fremuli l'acqua fredda, trasìu un fugliale di carta di arroz. Amparemu l'embutui è intrappugule u foglia cù u mercatu.

A primavera cuddà cù a ganadera, frittura in una padedda cù a mantenza per 2 minuti in ogni uitu. Allora tramandà appressu à un pappu di carta è pozzu mancià. Servisimu servitori corsi cù dolce salsa di chili. Bon appetit!