Cumu tornu à u zitellu chì ti tirava?

Succe chì una relazione longa è apparente di longa entre una ragazza è un unicu in un puntu pò colapsà, spessu succede moltu rápidamente, è a donna ùn hà mancu tempu di capiscia à chì puntu a so amata hà friquatu. In ogni casu, u prublemu hè quandu chì un omu informa chì ellu abbanduneghja, ma capisci chì voi veramenti amàmanu è ùn cunnosci micca quantu vi vanu più indù, senza una persona chì hà digià sarete un caru! Quante assai donne anu pussutu avè travagliatu in un vacanze, ùn sapete ciò chì facenu è cumu si cumportanu quandu u zitellu chjappà. Allora pruvate di capiscenu questi misizun è scuprennu chì cunsiglii psicologue anu da quelli chichi chì u zitellu sciuglì.

Cumu tornu à u zitellu chì ti tirava?

Ùn passate ghjorni chiancennu in u pillow è sintè perdulà per voi, perchè in a maiò parte di i casi, a chica hè a culpa, chì a amata l'abbandunò. In l'arsenale di e donne chì ci sò bastassi prufiziunà chì ponu aiutà à rinvià u babbu, ma prima di attu, avete bisognu à distractà, è a vostra amata pò dà un pocu tempu senza voi. Allora, prima di truvà una lezioni per voi stessu, fate l'sport, a vostra persunale, vai per rilassate. Pruvate micca di fà ricurdà u vostru amatori di tù stessu in modu, perchè ellu vi pò di cumprà a sensazione di voi, sapendu chì ellu hà sbagliatu. Tuttavia, ùn vi mannassi, perchè un omu pò esse usatu per vive senza voi o truvà una nova passione ancu worse.

Cusì, dopu avè intesu qualcuni cunsiglii da i psiculoghi, intesa cumu si puderete riturnà u zitellu chì ti vintu:

  1. Pruvà cumprese perchè a vostra rilazione hà cullassatu. Forsi un omu avia una pretesta nantu à i vostri cumpurtamentu, era stancu di i vostri ghjilosi constante, histerefichi, etc., pruvate à cambià, crede à mè, u vostru omu a apprezzà in u futuru.
  2. Dopu un mesi o duie, chjamanu u zitellu è dumandate un pocu servitore, per esempiu, per cumprà mobili cumprà, è parlendu cun ellu per un amicu è pruvate micca per dà i vostri proponii veri.
  3. Se a vostra reunione hà fattu u locu, ùn mancanu micca manera di ciò chì hà successu è ùn vi mancu u risentimentu. Senza societale è intruduce, anche fintasi "trucelli" ùn hè micca minatu, accidintali à toccu à a to manu, un'otazzu informatu casual, etc.
  4. A reunioni spontanee cù u vostru amatori vi aiutà à avè intesu interessatu. Per fà una data vutava aleatoriamente (per supurmatu, per un omu, perchè da u vostru maritu, devenu esse preparatu è pensatu), visitate i posti induve si u chjucu passa periò. Ma ùn l'hà micca pigliatu in u so capu per perseguità è spessu troppu in a prima, altri chì l'omu vi "vede through".

Cumu tornu à u zitellu chì ti tirava cun l'aiutu di a prichera?

In casu, ma ùn pò micca devi u so amatu, è a vostra patria ùn si ferma, perchè avete turnà à Diu, forsi quandu avete sèntelu è u vostru amatu sarà cun voi. Allora, ogni ghjornu, prima di a matina o di a notte prima di andà in dorme, dicenu a prossima prighera, ma ricurdate, u più impurtante hè a sincerità: "Signore Ghjesù Cristu, Figliu di Diu. Avete misericòrdia è cundùce nantu à l'avutru è fagge. Cridilu in me fidili caru è ùn anu ingeratu cun a mo dumanda mortali. Riturnà torna à mè volta l'orthodoxia caru è salvate da u patimentu mentale. Chì a via più luntanu prestu turnà, ma a prichera hè a mo benedizzione. A to voluntazione serà fattu. Amen " .

Cumu tornu à u zitellu chì ti tirava cun un plot?

Ci hè una manera più ch'ella vi pudete rinsignà à rinvià una persona estimata, hè una cuspirazione . In ogni casu, prima di cumincià u ritu magicu, vi cunducerà bellu cura, perchè qualsiasi spellate tandu cunsequenze, chì spessu ùn sò micca assai piacevuli, per trattà a sopra. Allora, pigliate una sedia per turnà in puszione, pusau una tazza di tè è, cullassendu in salinu, dicenu: "L'acqua quandu vende, sarà seccu. Cum'è vulete bevià, vinarà à mè . Dopu chì u tè hè stata evaporatu da a tazza, lasciate à u sole è aghjustate a volta di u vostru amatu.