Toompea, castello,


Toompea Casteddu hè unu di i più famosi edifizii in Estonia . Hè struitu in u XIII seculu nantu à a fundamentu di e ruvelli di Toompea hillfort. U casteddu torna majestichi di Tallinn nantu à una spiaggia di 50 metri. Sicondu a legenda antica, questu muncundi era furmatu da enormi pietre chì a mòglia di u giandu Kaleva purtatu à a so tombu in un signu di dulore per a so amata d'amata.

Toompea Casteddu hè sempre statu u più impurtante edifiziu in a cità, ùn hà impurtatu chì reguli u paese. A so residenza era fatta da i capimachja di estonii, i regni danesi è suvedisi, i guerri è cumannanti russi. Oghje, i principali di a Republica d'Estonia - u Parlamentu di u Riigikogu - site quì.

Features of Toompea Castle

Ci hè dettu chì u tempu è a storia di u Toompea Casteddu in Tallinn foru assai supportivi. Hè stata ignurata da i firenze di a cità, i guerri devastanti è ribellioni ribelli. À u cuntrariu, ogni unu di i patroni di u casteddu prova da fà ancu u megliu è grandi. Per quessa, l'edifiziu d'ora è da questu hè stata cunfusi, cumplementata da novi elementi architettoniali è un pittorescenu esterenti sottu u cumandante di i più boni architetti è artisti.

Cusì, una fortaleza nondescript, custruita da una fascia lucali di più di 800 anni fa, oggi è un monumentu architectural unicu è un ughjettu valiu di u patrimoniu naziunale. Toompea, castello, in Estonia, hè un esempiu incalcu di una combinazione inusualmente harmoniosa di parechji stili artistii è architettoniali. L'elementu medievale di a furtizza manifesta ammanite di l'architettura di difesa. Sò cumplementati da strutturi da a petra stia annantu à u periodu rilancianu. Ntô XVIII sèculu, u stradale storicu gòticu hè stata cunceta cù una fatta facciata barocca. Un novu tempu hà fattu u casteddu ancu elegantu aghjendu à a cumpusizioni architetturale di e nota di l'expressionismu.

In più di u musculu modellu insoliticu, Toompea Casteddu hè sempre famoso per i so torri, chì sò stati construiti da i Cavalieri di l'Ordine Livonianu per una better protection of the fortress. Ci hè trè da elli:

In u sudu hà avutu esse una altra torre, custruita in a forma di un octtagon, "Styun den Ker" , ma era demolitu durante a custruzzione di l'edificatore di u guvernatore in u 18u seculu.

Ogni matina nantu à a torra "Long Herman" saldine sopra à a bandiera espanciana à u sonu di l'innu naziunale.

Programmi di scursioni

Vulete vede prima di u storicu di a Republica d'Estonia? In u Toompea Castello, pudete assistisce à una riunione di Riigikogu. Per entra in u Parlamentu, avete bisognu à passà per u vestibulu da ghjornu è cuntattate u sictu cum'è uffiziu. Passi sò emissi sulu dopu a passarii u registrazione prelimiunale è a dispunibilità di i ducumenti d'identità. I turisti sò permessi solu per riunioni aperti di u Riigikogu.

Sì vi eranu in Tallinn u meseccu, vi assicurà visità u Castellu di Toompea. A 13:00 hè quì sopra l'Infocasa, chì hè ancu apertu à i visitadori à a cità. À u marcu di sta reune, i Ministri di u Guvernu di a Repubblica risponde à e dumande da i rappresentanti di u Riigikogu.

Toompea Casteddu in Estonia hè un destinazione turistiche assai populari. L'annata vinni visitata da più di 28 000 persone. In ghjorni di vennari quì pudete assicurà una di l'urighjani:

Tutte l'excursioni sò rializati in trè lingue: inglese, russa è estone.

Open Day à u Toompea Castello

Ogni annu u 23 d'aprile, tutti i visitanti à Tallinn ponu visità u Toompea casteddu nantu à una ghjurnata di casa aperta. A data hè statu micca sceltu per casu. Hè in questa primavera in u 1919 chì a primu riunione di l'Assicuranza Custituenti hà fattu u marcatu l'iniziu di u dirittu legislativu di l'Estonia muderna.

Ogni annu u prugramma di u ghjornu hè diversu. In più di i viaghji tradiziunali di u castellu è u locu parlamentu, i visitori trovanu assai avvenimenti animati: esibizioni, classi maestri, festivals, film shows. Un schedariu spettaculu di divertimentu per i zitelli hè organizatu, cunnisciuti corsi culturali è invitati. U ghjornu apertu à u Toompea Casteddu finisci cù un cuncertu festiu.

Chì avete vede in u casteddu?

Vulete immerse in l'atmosfera di u centru parlamentariu principali di u paese? Pudete visità i siti chì seguenu in u casteddu, chì sò aperti à i turisti:

In u Toompea Castello in ghjorni di sepi di 10:00 a 16:00 in a sala di arti ponu vede parechji esibizioni. Ogni 45 ghjorni i cambiamenti d'esposizione. Quì ci ponu esse exhibiti fotografichi, pittura, sculture, ogetti di l'arti applicata, ghjuvelli / apparel / accessories, è instalazione video.

Cumu ghjunghje?

Toompea Castello hè situatu in Tallinn nantu à Lossi Plats 1a. Puderà scavalca da a cità vechja cù i famose strade: Lühike jalg (Short leg) è Pikk jalg (Long leg). Estonii ghjucanu bè timendu chì Tallinn hè un omu sicuru, chì hà un pezzu più curtu ca l'altru.