Cat's well


U bonu di u catali hè unu di i più attraenti è antichi attualità di Tallinn. Un pezzu cù un nomu pocu cum'è eddu in u XIV seculu in u cori di a cità, ma pi causa a povira qualitatità di l'acqua, l'abitanti di u citadinu ùn avè micca beie. Cridianu chì quarchi "vive" è si tratta di Tallinn cù còllera. Oghje, queste credenze sianu convertiti in legends interessanti, è u bagnu stessu hè un postu turisticu obligatoriu per visità.

Legends of the Well of Cat

U primu menzu di u pozzu hè datata di 1375 annu. À u listessu tempu hè indicatu chì ùn faci micca u so travagghiu. L'acqua era stritta, perchè u grande cuntenutu di calce. Per quessa era casi impossible di bevi. I Persuni spieganate a bassa qualità di l'acqua in u so modu è pruvate di correggià a situazione cù l'aiutu di l'animali.

A prima legenda dice chì in u coghju hà campatu un acqua perchjenu chì alimentò solu i misgi mortu è s'ellu ùn hè micca alimentatu à u tempu, poi sarà attaccatu a cità cù morbi è malatie. I residenti rigulari u regnu "rigali". Dunque, u pozzu ùn hè micca stata adupratu da un bellu pezzu per u so destinazione.

N'autra legenda ligata à i misgi, dici chì in u pozzu viaghja una sirena mina chì spoiled l'acqua in u pozzu è per cajole, i Tallinners tornonu a scelta i misgi. Cridianu chì, si i animali anch'elli è caliati in l'acqua, a sirena diventerà prestu è biarà l'acqua.

Dopu à sti dui leggenti, chì hà pigliatu un locu onore cù i stori terribili di Tallinn, u pozzu era chjamatu "Cat".

Induve hè situatu?

L'attrazioni hè stallata in a intersezzione di i strati di Rataskaevu è Dunkri. I stondi pubblichi più vicinu si trovanu 500 metri da ellu: