Estonian Architectural Museum


U museu di l'architetti estonicu hè unu di i attraziati culturali più impurtanti di u Tallinn . Opri plantei dimustrà a manera chì l'architettura di a capitale hè sviluppata durante u XXu seculu, chì serà interessanti per i turisti.

Storia di a creazione è a locu di u museu

A data di fundazione di u museu architettonicu Estonian hè u 1 di jinnaru di 1991. U scopu di a so creazione era di documentà a storia è u sviluppu sussegwenti di l'architettura di Estonia. Sposati, chì sò rapprisentati in questu, appartenenu à u piriudu di u XXu seculu. U museu hè statu u statu di un membru di a Confederazione Internaziunale di Musei di l'Architettura ICAM.

U museu ùn era micca sempre in u bastimentu chì oghje issa. À u principiu di a so attività, era situata in u Casque vecinu à Kooli Street 7, sottu i so esposi anu allatu u locu di l'antica Torre Loewenschede.

In u 1996, u museu di l'architettu estoniano trasfirìu a una struttura chì avà oghje, hè chjamatu u magazzinu di u salmu di Rotaru. A grand inaugurazione di u museu è l'accessu di e so cullezzione à u publicu hà fattu u 7 di ghjovanu 1996.

U custruitu di u magazinu di salitu hè un grandiose costruiu è hè notuali in questu, hè un esempiu di l'architettura estonia. Hè statu custruitu da una fascia in u 1908, cum'è una basa per a so custruzzione hè stata presa da u prughjettu di l'ingegnu Balticu-Germanu Ernst Boustest.

In u 1995-1996, era una ricustruzzione di u magazinu di salinu, chì fù designatu da l'architettu Yulo Peili è l'architettu interiore Taso Makhari. Finu à l'annu 2005, u fugliale hà stallatu un salottu per esibizioni di u museu d'arte, ma si move, è avà solu l'esibizzioni di u museu di l'architettura estoniano sò rapprisentati quì.

U museu di l'architettura estonimu in i nostri ghjorni

U museu di l'architettura estoniano opens regularlye exhibimenti per visità estonii è turisti. U so numeru cifru supera 200, ogetti circa 10 mila, sò rapprisintati in e seguenti cullezzione:

Cumu ghjunghje?

U museu di l'architettura estonicu hè situatu in a parti cintrali di Tallinn nantu à u Ahtri Street, 2. Hè crescente d'acquistà entre à l'aéroportu è da a cità vechja, si deve un massimu di 10 minuti. Per fà à u museu, pudete piglià a rotta di l'autostrada 2.