Tallinn - attraversu turisticu

A cità di Tallinn hè a capitale di un statu indipendenti di Estonia. Perchè u so tempu, micca una storia tranquilla è longa, hà sappiutu cambià diversi nomi. Talinni fù una volta chjamata Kolvavinu, Revel è Lindanis. A cità hà ricivutu un nome mudernu, longu è sonoru annantu à un seculu fà, quandu l'Imperu Rusu fù tornatu in a URSS.

In tempu di a visita in Tallinn, ùn sò micca infurmati nantu à quandu induve viaghjate, perchè a cità cù un centru stòricu hè l'attrazioni principali.

Old Town

L'antichi sights of the Old Town, u centru di Tallinn, sò più vistuti da a piazza di u Palazzu. Hè da stu locu estraticu strategicu, pudete vedere i spieri di e chjese di a Vèrgine Maria è Oleviste. Fici in 1267, a Chiesa di Oleviste hà ricivutu un nomu in onore di u Baptistu è u re di Norvegia, San Olaf. A so attrazione principali hè a cunsazia. Sì avete postu quandu u sole, u restu di u situ ùn devi esse terribili per voi. Hè assai ristretta è cusì alta chì capisce u spiritu. Da quì si pò vede claramente a cima di u tèmpiu Niguliste, u campanile di a torre di a chjesa antiga di u Spìritu Santu. Sì, è l'u Municipiu stessu hè unu di i siti interessanti chì meritanu l'attenzione di i turisti. In u so cima, assicurannu da a cità vechja, hè stallatu u simbulu principalu di Tallinn - a figura di Old Toomas, u liggendariu guardianu.

A proximità di u Palazzu di l'Aghja hè a più larga farfalla europea.

Religioni è fortificazione

Fate i posti inusualu è interessanti in Tallinn hè u Monastru Domenico, induve l'atmosfera di u monasteru di u Medievu hè creatu. Cumpressu à 1246 annu. In Nizhny Novgorod, u monasteru hè u bastimentu più anticu. In u territoriu di u Monastru Dominicanu hè a chiesa di Santa Caterina. Oghje in u monasteru travaglia u museu di a cità, induve i travaglii di correggi di u Mediu hè representatu. In spessu, ci sò prestazioni teatrali è cuncerti. Assicuratevi d'ordine una visita, durante quale, accumpagnatu da un attore monacu, pudete cammarze cù una lampara in u labirintu di u monasteru, degustate u licore è impurtentatu contr'à u "pilastru di l'energia" rinforza a forza mentale è fisica.

I turisti russi anu visitatu a Cattidrali d'Alexander Nevsky, chì hè ricunnisciuta com'è u più grande di a chjesa Ortodoxa di Tallinn. Hè stata fatta in u 1900 da l'architettu M. Preobrazhensky. A Chiesa di San Nicolau hè ancu appartitu à i constructivi notori di a capitale estonia. A so custruzzione durò da 1230 à u 1270, è in i tempi cuncerti di a Riformazioni u tempiu addivintau l'unicu chì hà sappiutu a mantene u so internu da a ruina è a destruzzione.

A Torre di Tolstaya Margarita è a massima Porta di u Grande Seraghju sò cusì majestu chì, vicinu à elli, vi senti un involuntàvule d'un guardianu di u Tallinn. Kik-in-de-Keck hè ancu appartente à e grandi turrisi difendi di a cità medievale. Ci hè un esposizione quì, chì annuncia a storia di a cità è e principali guerri di i seculi XIII-XVIII sèculu.

Posti interessanti

Curiusii turisti chì anu dumandate e cose interessanti per vedà in Tallinn devenu visità i musei di a cità. A cullizzioni più ricca è più informativa d 'esibiti sò cullate in u museu di a cità di u Tallinn. No menu interessanti sò i musei di Mikkel, Tammsaare, Eduardo Wilde, à u museu di u museu estanu è u museu KUMU.

U zitelli definittoriu diventeranu un passaghju per u Garden of the Danish King, u Parcu Infant, Mii-Malla-Manda, u Zoo di Tallinn, cù più di 350 spezie d'animali, è u Parque Nacional Lahemaa, induve si trova a cascata di Jagala, a cascata più grande d'Estonia. Di sicuru, in altizza è putenza, ùn pò micca esse paragunatu cù i famosi cascate Niagara , Victoria o Angel . Ma sottu a so spedizione pudete passà da tutta a cascata ...

Talinn hè cusì bella è teni una storia rica chì i posti sò distritti sia, perchè e impresioni stampati di u viaghju à a capitale d'Estonia sò guarantiti.