Plaoshnik


In i boschi di Macedònia , in una di e costi di u lagu Ohrid , si trova Plaoshnik - un locu giantinu nantu à quale scuperta archeologica sò realizati. Una parti significativa di u territoriu di Plaeshnik hè occupata da u monasteru di San Panteleimon, chì fù ricustruitu da archeologi chì utilizanu disinni originali di sta struttura antica. Oghje, u travagliu minuciosu hè sottumessu per rinvià a custruzzione di a prima Università Slave. Plaeshnik guarda parechji sicreti è sicreti, chì, forsi, seranu capace di risolvi, avendu visitatu stu locu maravigliu.

Università Ohrid

Ricertamenti, in preparazione pè a ricustruzzione di un altru edifici preziosu, l'Università Ohrid, principia à u territoriu di Plaoshnik. In fattu, l'università era l'Ohrid School, chì travaglia à u monastru è insignava à quelli chì vulianu leghje è scrite. Hè in questu edifiziu chì u primu scrittore macedone, Clement d'Ohrid, hà travagliatu annantu à i so opiri, chì sò cunsiderati cumunioni di l'esitu slavicu di u Medievu.

Dopu à l'opere di restaurazioni in u novu edificiu, aprisce una grande biblioteca chì accumighja unicu opere di u Medievu è una galeria di icone.

Chjesa di San Clementu

In origine, u postu di u monasteru attuale era occupatu da a Chiesa di San Clementu d'Ohrid, chì era l'edifiziu più anticu di Plaosnik. À quell'èpuca u tempiu era u centru di cultura è religione. Hè cunnisciutu da sicuru chì e scole sò stati urganizzati in a chjesa, in quali cintunari di zitelli sò furmati è educati. Doppu avennu graduatu, i diplomi andonu per camminate in u stati è purtatu l'illuminazione à e massi, chì insignava l'agricultori.

Sfurtunatamente, a chiesa era destinata per una destinazione trèchica. L'Ottumanu riguardu distruttu u tempiu, è in u so locu, a mezquette era ricustruita. In questu difficultu tempu per u paese, parechji valuri religiosi è artisti anu distruttu o perdittu persu.

U rinvivimentu di a chjesa si livò solu in u 2000. I travaglii di Restaurazioni fu organizatu da l'Istitutu Ohrid è u Museo Nazionale è hà attraversu cintunarii di specialistes di prima famiglia di tutte e mondu. U risultatu era una magnificu chiesa di San Panteleimon, chì ghjè una copia esatta di a Chiesa di San Clementu. I architetti puderanu ricreanu l'edificu in i più chjucu, è ancu i tempi eranu quant'è parechji anni fà.

A peculiarità di u monasteru hè u vitrughju, chì vi permette di vedere i ruvini sopravienti di a chiesa di San Clementu. È pudete studià ancu u sarcòfocu di maghju, chì ci guarda e reliie di San Clementu.

Cumu ghjunghje?

In generale, Plaeshnik hè un centru stòricu è un impurtante mumentu di una di e cità più belliali in Macedonia Ohrid . Per truvà hè abbastanza simplice, per questu scopu hè bisognu di moviri versu a strada di Kuzmana Kapidan, passendu in a piccula strada Kaneo Plaoshnik Pateka. Plaeshnik offre veduti espectaculars di a fortaleza Ohrid. In i so vicinanzi sò parechji hotel muderni è ristorante cale.