Liccenda in Urnese


A Norvegia hè famusa per unepoche di postuli inoriali, maravigliosa è unicu chì tutti i turisti avissiru visitate quandu viaghjà in l'Auropa sittintriunali. Stu paese hè cunsideratu l'unicu in Scandinavia, induve ora ponu vede u marcatura medievale è i saccheghji mastinu fatti di legnu. Una di e chjese più antichi in Norvegia hè u baziu in Urnes, custruitu finu à u 13 ° sèculu. Questa cresia hè ricunnisciuta com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO.

Funzioni di a Chiesa Urdannese

A licenza in Urnes hè custruitu nantu à u situ di parechji tempura sacri. Arcuni di e so parte sò scritti nantu à scavi archeologi. I principesu di distinguerà di a chjesa di edifici antichi similari sò i linii linii, elementi decorattivi undulates è caratteru asimmetricu. A licenza hè famosa per u so articulu "stilu d'animali", chì era copiatu da i primi chjese.

I atticuti di u bagnu di lignu in Urnes sò stati ammulati cù tagliati cù motivi di serpenti. Quì pudete vedere un dragon cun una bocca grinning chì tenia una serpente in i so denti, è ella, tentativu di difenda, si prova di vistimentu di u collu. Stu patculu di tagliitura hè simbuluvule. Sicondu parechji fonti, tistimunieghja a lotta di u Cristianesimu cù u paganimu. L'ingressu à a chiesa in Urnes hè pagatu. In l'internu di u bastimentu, i visitori sò pruibiti da piglià e ritratti.

Cume accade à u bazar in Urnes?

A ghjesgia si trova nantu à u capu in u Sognefjord , chì hè cunsideratu u fiordo più longu è più prufunditu in u mondu. I turisti ponu arrivà per ferry o in caru da u paesi di Skjolden nantu à a rotta Fv33. U percorsu dura pocu à 45 minuti.