Candele Diklovits in ginecologia

Medici antinflamatorii sterniali sò largamente usati in diversi rami di medicina. In ginekulugia, supositori di Diklovit sò stati stabiliti cum'è una droga anti-inflammatoria efficace. U principiu attivu di a preparazione hà e seguenti proprietà:

Quandu applià e candileri Diklovit?

L'usu di cannili Diklovite in ginekulugia sò indicati sottu i cundizzioni:

  1. Malati inflammatorii di genitalia esterni, vagina, uterus e cervix. È ancu in u trattamentu cumplessu di adnexitis. In questu casu, a droga deve esse usata in cunglisazione cù l' antibiotici .
  2. Patologicu da u cantu di i glumi di Bartholin.
  3. Ovulazione dolorosa.
  4. Con l'aiutu di riduzzione à a inflammazioni è à u sindromu di u dolore in u periodu postoperativu.
  5. Sindrome intensivu di u doru durante a menstratura.
  6. Dopu l'inghjulione di tessuti rotulati, morbidi, in quantu à e ferite in a violazione di l'integrità di l'apparatu di ligamentu.

Regoli per l'usu di candele

Sicondu i struzzioni di a candela Diklovit in ginecologia sò deve applicata dui volte ghjornu. In questu casu, a dosa precisa è a durazione di u trattamentu hè prescritta solu da u duttore. A droga hè injected nel rectum dopu a so purificazione prelimiunale. Allora hè bisognu di mantene in a pusizioni horizontale durante una meza ora. In questu casu, u sustanziu attivu di a droga hà intrattu cù a mucosa di u rectu. Cusì, hè una megliu assorbenza di a droga in u sangue.

L'usu di suppositori rectal Diqlovit ùn hè micca cunsigliatu in i persone chì anu soffrenu di e malatie sangue è l'heuresi di diversi locali. È ancu in a presenza di malatii di u rectu, cum'è l' hemorroids , fessite in u gut.

In a gravidenza, i Candelecieri sò contraindicati, postu chì puderà esse un effettu negativu annantu à u fugliu in scrittura.