Hib vaccine

A malatia respiratoria aguda freti, otitis media è ancu a meningitis sò tutti e consetaggiunità di avè una vilucula hemofila in u corpu di u zitellu. Sicondu statistiche, u 40% di i figlioli in furmagliu sò trasportaturi di infezzione, chì pò esse trasmessi durante u stranieri, cù saliva è l'articuli di casa. Per prutezà u zitellu da una succia, u schedariu di vaccinazione di rutina inclusa a vacuna HIB.

Qual hè a vaccinazione di l'Atti-HIB?

L'essenza è a finalità di a vaccinazione di HIB si ponu trasparente quandu hà descifrazzatu l'abbreviazione: Haemophilus influenzae, chì in u latinu ùn significa nunda, ma un vaghjolu emofilicu, è "B" hè a so tipu. HIB hè l'upertu più periculatu è patogenuu di e 6 strains e pò causà malatie grave in i zitelli. Perchè solu questu microbulu hè una càmpera speciali, chì in ogni modu pussibuli tene d'amparà a presenza di un "agentu inimitu" da u sistema immune immature di un zitellu. L'infezzione hè resistente à l'antibiotici, e e malatii causati da pudè influene à numerosi organi è sistemi di l'organisimu di u zitellu. L'unicu modu per pruteggiri u zitellu di u baculu bundle d'epoca hè insidiosa è l'Attività di i vaccinati-HIB, chì hè statu bè successu in tutti i paesi sfruttati durante parechji anni. A droga hè stata sustinutu da a cumpagnia farmacéutica francesa Sanofi Pasteur in u 1989. A so efficacece hè prova da a ricerca è a pràtica di l'applicazione. Cusì, durante u periodu di usu, l'incidenza trà i zitelli di l'età Sadovo hà dimustratu 95-98%, è u numaru di carriante era di u 3%. In favori di a vaccinazione Acte-HIB ponite rispunsevule positiu da pediatrici è i prutezori chì insistentemente recommande chì u zitellu sò vaccinati prima di visità u kindergarten, in particulari i vitri.

A risposta di a quistione di quella chì hè stata vaccinata da Act-HIB, unu pò esse divulgate una lista sana di malatii: ARD, bronchitis, pneumonia, meningitis, epiglotite, otitis - solu una lista di cunsiquenzi pussibbili di infezzione, chì a vaccinazione permettà evità.

Cunsigliu di vacunione

Per esse in tempu di sviluppà l'immunità à l'insuffiziu vechju l'isofilica, a vaccinazione si deve esse realizatu de acuerdo à u schema dispostu. Per regula, i zitelli sò vaccinati à 3 mesi d'età, a vacuna hè riintricatu in 4.5 è 6 mesi. Dopu piglià trè injections, revaccination hè realizatu da dopu un annu, hè quella chì u zitellu agisce 18 mesi. Questa schema permette di salvà a mulchera di l'Hib Meningitis, chì hè particularmente propensa à migghii annuali.

Se i genitori persighjanu l'aiutu di preparà un zitellu à assiste à un kindergarten è cumincianu a vaccinazione dopu à l'annu, aduprate una inzignazione sarà bonu per sviluppà l'immunità versu u fogliu.

Ma in ogni casu, u schema di vaccinazione dipende nantu à u statu di a salute di u zitellu, di e cundizzioni di vita è hè necessatu chì cuncorda cù u pediatreu di u distrittu.