U Pezzu - bona è mala

U pezzu ùn hè micca solu una fruttu chì hè amatu di parechji, ma dinò un diliziu più utile chì permette di ricchezzà u corpu cù una massa di sustegnu utili. Questi frutti, cum'è qualsiasi altri, sò più utili à u cunsumu frescu, è hè desideratu - quasi sùbitu dopu à strapazzonu fora di u ramu, durante stu periodu l'altizza anu cuntenendu a massima concentrazione di nutrienti. In ogni casu, ancu un pezzu di restu seranu più utilice ca assai altri postre. Puderete amparà e vantaghji è i disvantages di i pesche da questu articulu.

Vitamini in i pesche

I pezzi cuntenenu assai vitamini , assai di quali anu pruvatu ch'elli anu "vitamine di bellezza", perchè permettenu di mantene a tagliu juvenili, bellu complexion, capelli salutivi è unghji. A lista completa cumpresi PP, beta-carotene, A, B1, B2, B5, B6, folic acid, C, E e H. Hè agraziu sta cumpusizioni chì i pesche sunnu attivamenti utilizati solu in a medicina famigliali, ma ancu in cosmetologia.

In più di vitamini, i pesche sunnu ancu ricchi in macronutrienti, cumpresi calcium, potassiu, magnesiu, sodium, fòsfus, sulphur è chlorine. Un nummu abbastanza tracce elementi sò ancu presentati: iron, iodu, manganese, zinc, flúor, cobre, siliciu è aluminiu.

Grazie à questu cumpunimentu, ogni tempu chì manghjate un peach, fate l'arricciu u vostru corpu, permettenu di ricivete tutte e sustanzi necessarii in una forma digerisci easily.

Beneficu è dannu di i pesche

Enumerate i pruduzzioni curative di i pesche si pò esse assai longu, perchè u pruduttu hà effetti benèvuli in tutti i sistemi di corpu. Frà e prugetti utili di stu pruduttu sò i seguenti:

Qualunque fruttificà i pezzi, ci sò ancu contraindicazione à u so usu. A so azzioni diretta à trattà certu di malatie, in certi casi pò avè un impattu negativu annantu à u corpu.

In particulari, u dannu di i pesche pò causà quelli chì soffrendu di a diabetes è l'obesità clinica, perchè anu avutu assai zuccaru naturali. Sicondu parechji dati, ùn sò micca recommandé in u periodu assicurazzioni di allergii.

Hè pussibule di manghjarete patevi in ​​una dieta?

U pezzu hè un pruduttu pocu calori, cuntene sulu 45 kcal per 100 g di pruduttu, è ogni fruttu pesa circa 85 g (questu hè propiu à 38 kcal). Sì manghjate secondu a dieta propria , cum'è un postu naturale, pudete puru sceglie un pezzu. Pruvate usà quellu fruttu finu à i 14:00, quandu u livellu di u metabolismu hè abbastanza bbonu, è i carbuidrati partenu à a vita, è micca in a capa grassa in u corpu.

In ogni casu, si tenete una dieta stretta cù una dieta fixa, aghjunghje à qualsiasi prudutti, cum'è e pesche, hè stata pruibita.