D-dimer in a gravidanza

Per fà a vigilanza cuntrullata di a cundizione di a donna, i medichi curati annantu à qualchi teste - qualchi studii sò rializati solu una volta, altri ci sò programati per u cunsigliu nantu à una basa mensuale. Un tali studiu hè un testi di sangue di D-dimer in a gravidanza, chì aiuta à determinà u so livellu è identificà a prisenza o l'absenza di coaguli di sangue per prevene i trombozii è, per consi, l'impussioni di vini. Cù un risultatu negativu di teste, u duttore ùn escludisci a trombosi. Se u risultatu hè pusitivu, i studii supplementi sò realizati per truvà una causa possu. Per un diagnosi puntuale è prevenzioni di u tromboembulisimu è DIC (sindromu di a coagulazione vascular), hè necessariu di pruvà di D-dimer cada donna durante a gravidanza.

Cosa hè un D-dimer?

Molti donne ùn sanu mancu dundu induve u D-dimer o quellu chì hè. I medichi spieghe: per prevene di e malatie com'è l'aparicio di vena trombista, di malatie di rina, di diabetes è di l'embolismu pulmunale, hè necessariu piglià un analizà à u livellu di D-dimer in a gravidenza.

Sutta l'influenza di trombona durante a coagulazione di u fibru di sangue si compone, chì, dissolvi in ​​u plasma, s'unia à i mura di i navi. Quandu a fibrina hè spaccata, i D-dimer sò furmati in e pregnant women. L'analisi di D-dimer in a gravidanza hè sempre usatu per studià u coagulogramatu, postu chì hè furmatu in u corpu solu in a cundizzioni di l'urìgine di sti dui processi.

D-dimer in a gravidanza hè una enzima di a prutezione chì si forma duranti a dissoluzzioni di un coagulate di sangue chì si trova quannu u sangue hè coltu. Questi frammenti di cumbugliu di fibrina, secondu i risultati di un testi di sangue, puderà determinà u risicu di trombosi. A vita di D-dimers hè micca più di 6 ore.

Analisi di D-dimer in a gravidanza

A dittatura di i nivimi D-dimer in a pianificazione di a gravidanza hè assai impurtante, postu chì a so devenza da u normale hè periculosa per una fegata è a bona femmina è si pò sculaccia di malatie, cum'è a preeclampsia è a gestosi . Se u so indicatore in u sangue di una futura mamma hè crescente - volenu chì u sangue hè un spessu, è pò esse di microrminti, imbriccate i capilari, chì resenu in disturbà a circulazioni di u sangue in l'utru. Quandu hà detecciutu una diventazione, u più faciule serà per esse di cumplicità.

Immunoturbidimetria hè un metudu di a deteccion quantitativa di D-dimer. Per preparà apposta per u studiu chì ci vole:

D-dimer - chì hè a norma durante a gravidanza?

A norma di l'indici D-dimer in u sangue durante a gravidanza ùn deve esse più altu di 248 ng / ml. Durante a postu "interessanti" di una donna, stu indicatore poti aumentà da trè o ancu quattru volte a norma. Un indivu altimu di D-dimer in u gravidenza hè permissibile. Questu hè duvuta à u fattu chì i cambiamenti significati sò in u sistema hemostaticu per a attivazione fisiulogica di u prucessu di clotting.

Hè cresce chì in u primu trimesteru, u livellu di D-dimer aumenta di una e media è in u terzu trimesteru, cum'è in u terzu trimesteru - trè volte (micca più di 1500 ng / ml), nant'à u nivellu standard. Avemu indirmatu i valori massimi, perchè se l'indici di D-dimer (d-dimer) sò bassu o bassu in a gravidanza, in relazione cù a norma, ùn anu micca peghju.

D-dimer in IVGB di gravidanza

Ci ponu esse nutati chì i medicini prescribed during IVF stimulan u crescitu di D-dimer in a gravidenza. Per quessa, hè necessariu durante u prucedimentu IVF per verificà l'hemostasi in u sangue di una donna incinta.