Cascate di Santa Lucia


Cascate di a Catena hè situatu in l'estremu sudu-ovest di u cuntinente Africanu, trà duie cateni muntosi, stendi finu à u capu Point Point è Heng Clip. U famosu espluratore Portoghese Bartolomeu Dias in u 1488 descrigghiau sta baia comu "bay entre e muntagne". A muntagna più altu, u Peak do Toights (altu di 1995 m) hè visibule da ogni puntu di a baia.

Storia

U so nome hè False Bay (inglès "False Bay" - "bad bay") hè stata riferita per una ragione. À un tempu quandu i flotillari cummerciale ghjunghjenu à scopra a via in Africa, i marineri spessu assumendu l'acqui di u Cascata di Coghju per l'acque di l'Oceanu Atlanticu. È quandu anu capitu a diffarenza, era già tardu - i navi eranu stati stati stati stati fugliale nantu à a spiaggia. Sicondu a legenda, in u 1488 u famosu scòlande Portoghese Bartolomeu Dias descrigghiau sta baia comu "bay entre e muntagne".

A Catena aujourd'hui

A custruzione di i banche di a baia in quelli paesi induve l'alleanza permessa, principia finu à u 17u seculu, ma finu à a prima parte di a costa si mantene tranquillu è intruitu. Oghje, in i costi di u Cascate di a Catena, ci sò parechji cità chjuchi cù un locu riccu rilassatu: Pringle Bay, Simon, Muizenberg.

A cartina di u salottu di Catarina hè di scacchiera cù i tibati bianchi è tigri. Questu hè u solu postu in u mondu induve grandi, à 3.5 m di longu, i tibia in a persecuzione di a preda cumpiava da solu l'acqua. A manuvra di "mandibula vulgate" fa una impressione indelicabile! A maiò parte di tiburoni vanu vicinu à l'isula di u Seal (Tyuleny Island), situatu 25 minuti in barca da u cuntinenteali è micca più di una ora da Cape Town . A manera più cumuna di observe i marmarini hè di caminari nantu à una barca, seguita da una corda cù carnaccia. Pudete acquistà cun predaturi in u so ambiente indipendente, immersé in una casageria specie, chì hè ridutta di u barca. Di genere, e chjuccasi sò provistosi à un slot di circulari per l'lenti di a photo è di càmera di video. In fatti, questu spettaculu hè tutte sicurezza, u principale - ùn mette e mani.

I tibi sò più attivi da ghjugnu à a mità di aostu, ma spiegazione cun elli hè pussibule d'aprili à a fini di sittembri. In settembre è oghje, i ballenas è i balenichi sò vènunu vicinu à l'acqui di a baia, chì l'osservazione chì hè piacevule.

Quelli chì decide di relaxà nantu à a spiaggia o di spiegà, ùn anu micca paura di l'aparició subitu di i tiburoni - in ogni spiaggia hè un impiigatu chì si vedi l'acqua da a muntagna è dà una alarma si in a vicinanza periculosa da a spiaghja sò parechje triangular.

Per i fanatici di l'entretenimentu sminimitati estremi sò interesante passi nantu à u yacht, visitannu a culunia di pinguinu africani nantu à a spiaggia di Balder è i restos di una base di navali militari, disposti in l'aria di a cità di Simon durante a Second World War.

Cumu ghjunghje?

In ogni cità di a costa di u golfu di Golfu pò esse acquistatu in busu o in train da Cape Town . Una di e megliu scelte serà per pruprietà un vittura - è da a vostra assistenza ùn sparisce micca attrazione di sta zona. Un immensu interessu turisticu in u Golfu è i so marbrunni cuntribuitu à u fattu chì in tutti i cità vicini ci era una massa di centres di diving chì ponu fà ricerete furmagli è equipimenti.