Galleria Nazionale Sudafricana


A avenue guberniale di Cape Town hè aggradata da a Galleria Nazionale Sudafricana, chì hà recullata opere d'arti da i populi Olandese, Francese, Britannica, Africana. I esposi di a galerie sò data di u XVII - XIX sèculi è rapprisentanu un grande valuru storicu, culturali è materiale. A maiò parte di elle sò dipinti, sculture, litografie, gravure, ornamenti.

Storia

A Galleria Nazionale Sudafricana principia a so travagliu più di 150 anni fà, in u 1872, parte di e ricerche persunale è l'ecunumia di un omu rico abbitatu - Thomas Butterworth hè trasferitu à u cumuni. Prima, in uttrovi di u 1850, una pruposta era fatta per creà una galeria chì puderia duverà esibizioni di l'arti. L'Associazione di Arte Fine hè stata per circà u locu permanente. In u 1875 à l'indirizzu di Victoria Street fù compru un edifiziu, chì prontu è abitava a Galleria Nazionale Sudafricana.

L'edifiziu mudernu di a galerie fù custruitu assai dopu, l'apertura ufficiale hè stata sola solu in u Novembre 1930. Una enormi cuntribuzione à u sviluppu di a galerie nazionale, a furmazione di i so fondi funi fatta da Alfred de Pass, Abe Bailey, Lady Michaelis, Edmund è Lady Davis.

Dopu u 1937 u bastimentu di a Galleria Nazionale Sudafricana principia per espansione, cum'è l'esposizione hè stata supplementata da l'opere di l'artisti lucali, l'affari stòrici di l'africani, i rittimi capelli, armi, ornamenti.

Chì duverebbe ti circerca?

I salotti di a Galeria Naziunale ani expositu permanente è pericienti. Quessi sò organizzati per attruverà l'attinzioni di i visitatori è dimustrà assai pittori, sculture, fotografia, ornamenti, robba, oggetti di l'arte cuntenutu.

A più populari trà i turisti hè l'esposizione periculi, chì presenta i decoru di i pòpuli di l'Africa. Inoltre, i giovani cuncretti ghjovani in spessu occupanu a storia di a Storia Nazionale Sudafricana di creazione creativa persunale.

Infurmazione utente

Ogni omu pò visità a galeria. A visita hè pussibule da 10h00 a 17h00. U tarifu di accessu hè. U prezzu di u bigliettu per adulti hè di 30 rand, per i zitelli da 6 à 18 anni - 15 rand. Nisun tarifu per i zitelli chì anu più maiò di cinque anni.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à a custruzzione di a Galleria Nazionale Sudafricana cù un bus numero 101, chì si ferma à a Piazza di Goveda. Allora un caminu di cinque minuti. Inoltre, à u to serviziu un taxi un locu, chì prumove rapidamente da ogni locu in a cità à a custruzzione di a galerie nazionale.