Tsitsikamma


A Republica di Sudafrica serà felice cù un grande quantità di parchi naturali è espichi prutetti, chjamà chì Tsitsikamma meriteghja indicà hè u Parcu Naziunali, una parte di a strada turistica interessante di Strada di Giardini.

U nomu di u parcu prufunna e caratteristiche a so funzione - in traduzzione cusì stranica è ancu graziosa per a nostra parolla d'orella solu significa "un locu induve ci hè moltu acqua". U parcu hè stallatu di una costa rocca, stendu per più di 80 chilometri - nimu seranu indiferente à i boni orizonte. U parcu hè ancu 5 km à u mare.

Storia di fundamentu è funzioni

Tsitsikamma Park hè stata fundata à più di cinquanta anni - in u 1964. À quellu tempu era u primu mari di u paese. L'obiettivu di crià stu uttvulaghju di conservazione di natura:

A basa di u parcu, hà statu stabilitu un laburatoriu per u laboratoriu per investigà certu spezii di pisci, in particulari quelli chì sò à fiancu di l'extinzione. A stu mumentu u laburatoriu hè u più grande di u mondu.

Più di un terzu di u cuncettu di conservazioni naturali hè occupatu di boscenti magnìfichi, gole e fiumi, chì sò cascati.

U crescenu di u tannicu cresciutu in l'acqua di i fiumi face u so culore scuru, rico marrone. U Tannin entre l'acqua di i pianti nantu à l'urpi.

Ma i vaddi è i valli longu di i fiuma sò disprati cun l'exuberante vegetazione è i diversi culori - hè sempre stimatu da e crescente di e crescente di e surgenti nantu à a regione.

Se parlemu di animali, abitanti marina di u Parcu Naziunali Tsitsikamma, meritanu una attenzione particulari:

Rutes turistii

Diversi rotuli sò stati prisintati in u Parque Nacional Tsitsikamma:

Ci hè ancu prossimu pezzi vicini, ci sò parechji: