Lisa Minelli in a so ghjuventù

L'actriz Lisa Minnelli hè ragiunata cunzidiratu la ligenda di u cinema americanu. Cum'è a figliola d'un famosu filmista, Vincent Minelli, è l'Eddie d'urcia di u Hollywood, Judy Garland, hà heredità una passioni per l'arti è u talentu di l'attore da i so genitori.

Lisa Minelli com'è zitellu

U so primu apparenza in a big screen fubbe quandu a zitella era solu trè anni. Questa era l'ultima scena di a film "L'Old Good Summer", chì u ghjocu principalu era ghjucatu di Judy Garland.

Malgradu u divorziu di i genitori, i novi sposi novi di a mamma, l'aparicio di un fratellu u fratellu più chjucu, chì Lisa era da curà, hà pudendu fà u so modu à u stadiu. Questu hè successu in parte per l'influenza di a mamma, un esempiu di quale era davanti à l'ochji di a zitella.

D 'una ìscila età Lisa Minelli s'insegnau nantu à u palcuscenicu è nantu à a televisione. Prima di annantu à l'età adulta, ghjera canti cù a so mamma. Judy Garland anche vistu un forte competitore in a so figliola, perchè u talentu di a chjera era oblicu.

Lisa Minelli in a so ghjuventù è di ghjuventù

Lisa Minelli in u so giòvanu splende in musicali, hà ghjucatu parechje rolli impurtanti in i filmi. U ricunniscenza teatrali di u so talentu hè stata in l'anni 60 primurosu cù l'apparizione in l'scena di novu York. Per u musicale "Best Foot Forward" hà ricivutu a prima statuette - "The Theater World Award". Allora vinni u musicale di John Kander è Fred Ebb. Li purtò Laise a Tony Award.

U travagliu cù Kander è Ebb hà da fruttu. U secondu "Cabaret" musicale hè accettatu da u publicu assai. A crescita di successu hè statu creatu un televisor "Lisa, per" 3 ". In u so marcu, Lisa Minelli realizava solo nantu à Broadway, assemblendu i palazzi chjami.

A giovane attrice Lisa Minnelli hè diventata ancu più populari dopu l'adattazione di l'adattazione di u musicale "Cabaret". U caratteru principale di a film s'hè fattu u rolu più impurtante in a carriera di Minnelli. I posti susseguenate micca evaluati da u publicu. Una sola film cù l'attrìzia "New York, New York" puderia unificà l' successu cù u "Cabaret".

Cantante Lisa Minelli hà publicatu 11 studio albums, 4 video clips for songs, 13 soundtracks. Young years of actresses and singers sò rapprisentati da una seria di novelli novi è roli viventi. I famosi parenti chì anu realizatu un cuntributivu significativu à u sviluppu di l'arti di cinema, trasmettini geneticu i so talentu à e so fieri.

Leghje ancu

Lisa Minelli hà ghjucatu roles seculare, travagliendu in novi records. Fallimenti privati, fallimenti in u film ùn pò micca "drool" l'estrema di Hollywood.