George Clooney in a so ghjuventù

Cù u show business, George Clooney si hè sanu cun u zitellu. U so babbu era cunduceranu un prugramma di televisione, induve u zitellu hà dettu à l'età di cinque. A decisione di u ghjovanu ghjocu Clooney a l'eletta di una professione era influinuta da e persone da i so associati più cercati. L'attore Miguel Ferrer, cucinu è megliu amicu, cunvince Giorgiu per settle in California è ghjucà un rolu di u cinema.

George Clooney in i so zitelli anu studiatu à l'Università di u Kentucky sittintriunali. Ricunniscenza è soldi ùn hè micca appaghjà immediatamente. U primu film, in quale hà starratu cù Charlie Sheen, ùn hà micca ghjunghje à u locu. Ma i pruduttori fanno un attore ghjovanu. In u iniziu, Clooney hà ghjucatu in particulare in series di television. Un avvinte in a carriera artistica pò esse cunsiderata a firmata in u 1994 di un cuntrattu di cinque annu per u rolu di Dr. Doug Ross - un pediatre uincu di a TV series "First Aid". Prima di vultà, l'attore anu superatu u pianu in i 9 anni longi. Ma di quellu tempu finu à oghje, George Clooney detti a pusizione di unu di l'attori più appiccicati. Sì senza ellu, e celebrazione chjave di a industria di film ùn pò micca esse evitata.

A vita persunale

I favvi favurevanu a George Clooney in a so ghjuventù, è avà. L'stanza di Hollywood si maritò cù l'attrenta Talia Balsam, ma u so matrimoniu spirau in u 1993. È solu dopu à 18 anni, l'attoriu admessi chì hà cunzidiratu u divorziu u so fallimentu.

Dopu à a dissoluzzioni di u matrimoniu, l'attore megapulchulu è u direttore principiate di rinunziari fugace cù più o menu donne più famusi.

Leghje ancu

Quandu Clooney era 52, u so core era subdued da Amal Alamuddin. Media, annunziendu u vitrugliu sottu a billezza è u cursu di a carrera di l'avucatu di a donna, hà ricunnisciutu chì hà tutte l'oportunità per acquistà un locu in a vita di una stella di ventile è ùn eranu micca sbagliati. Amma Amal longa resistenza curdi Giorgiu, ma a so perseveranza è a cavalirisca imprivevanu. A festa hè stata a Venuta.