Torte, crema agria

Tùtti nantu à a crema agria sempre turnanu per esse lustru è ridenti ancu per i principianti. Tala taglioli sò perfetti per u lamentu di l'altru, perchè culanu bellu prima rapidamente. E quale si saranu - dolce o salty - elettu.

Tasty pastes in a crema agria in u fornu

Ingredients:

Preparazione

A pasta pè sti cascii stati seranu cocchi nantu à a padedda. Avete da principià cù questu. Per fà questu, avemu unchiatu u levitu cù a temperatura cálida (temperatura di u corpu) è fede svegliate 5 minuti, è da trasfurmà u cuntenutu di u vetru finu à chì u funziullu dissolvi cumplittamenti. Aghjunghje a farina, perchè s'assumiglia una crema agrìadida assai, coperta cù a sicura è fughje ind'u postu incullu senza avvisione. Prima l'odore s'arrivelerà, è cusì principià per settle. Avete pezziunate a pasta.

In a farina tamanta, aghjunghjenu a salitu, u zuccherinu, a soia è a crema agria. Rinvientate tuttu in un mulchitu, aghjunghje a cucchiaia è mischjà una pasta di massa. Trasmissione à un tavulinu, fate cù una spugna è lasciate durante 20 minuti. Allora finisce a pasta.

Fate cusì durante un bellu tempu è bè, per uns 10 minuti, finu à chì si ponu cumpostu perfetta. In novu, cambie a pasta in un tavulinu, coperta è aspittà d'aghjustà da 2 o ancu 3 volte in volumu. Divide in 8 parte è trasfurmà in cociuti flat crosso 1 cm. Cubra è dà una meza ora à distanza. Poi mette nantu à a panettore coperta cù u pergamena. Facemu un puncu (cum'è cù un biscuit biscuit) di u puzzicheghjaru u grizzu cun u grigiu. Focu in un forno à 180 ° à un bonu coloru d'oru.

Pane à a crema agria in una padedda

Ingredients:

Preparazione

Patuanu cù salinu è farina mmiscatu cù u furmagliu finamente rossu, pane verdura e pezzale negra. A crema agria cunfina soda, è solu dopu avemu intruduce in farina. Da a pasta finita chì pudemu scambià un pastele a talla di una padedda, in a quale avemu frittu. Intrecciate intracentara è fugliale. Pudete chjardu un oliu oliu o difenda a pasta in un seccu. Ùn si stallanu micca, soprattuttu s'ellu hè u revestimentu ùn si stà. In un locu, pranzu u pastellu sottu una tapa chjachjata è sopra u caldu mediu. Allora accumpagna, pigliate u gasu un pocu più è marrone 5 minuti da l'altru barricu. U pasticcii ùn serebbe legatu, cun un gustu diliziu assai curtivatu.

Rye cake in a crema agria senza levitu

Ingredients:

Preparazione

Oghje (5 pz.) Sò cunglistati cù crema agria è latte funnuta. Aggiuncenu a soda, u salinu è u zuccheru. Intrinsenu a farina è amassi a pasta. Dividisci in bundeddi, rintricà in pancakes chì falanu à un centimetru. U cuteddu di cecciu in forma di una cedera è u grassu cù un ovu batte. Pudemu i panii in un pappagallo grezzu è pezzu cù farina. È l'avemu mandatu à un incestu prechevule à 220 gradi. In letteratura in a meza ora, tortu di centesimu di a crema agria hè pronta!

Torta fresca in crema agria

Ingredients:

Preparazione

Pìcchia à u ovu. Aghjunghje à a crema agria, margarina fosca è u zuccheru. Mudate separatamente a farina, soda è salata. Avemu da scopra in a massa. Dopu l'aminatu, avemu copre cù una spugna è falla "reste" per uns 20 minuti. Dopu, nantu à una table di farina, spicca a pasta in "koloboki" è pane in bagnoli. Pudete pudè frirete elli nantu à una padedda secca è cù l'aghjuntu di oliu. E quand'elli fùbbenu più spariminamenti, preparanu e tortilla sottu a tapa chjesa.

In u listessu modu sèmplice, puderete preparà tortilla nantu à u kefiru o patata . A scelta hè stata!