I fratelli di Crimea

Vi offrechji varianti di cumpagnie di coccia per i vera ricetta di Crimea. Dopu cunsiglii semprici, pudete torrantate novu u gustu inesgabile di a platana meridionale.

I tarritorii di Crimeani fatti di pasta di pasta cu carne - a bona ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Oghjettu di uovo fasciate in un vetru, anchemu cù una furcedda è aghjunghje l'acqua à u voluminu di trè quartieri da un vetru chinu. Allora tumbamu u salinu è aghjunghje. Pour u mischju resultante in un tastu cù farina tamanta è cunglite. Ci hè una gran floccu. Puderaghju aghjunghjite l'oliu vegetale è aghjunghjite a massa. In casu di necessariu, se a pasta facia assai stanca, aghjunghjia una poca acqua è torna à aghjustà. Dopu d'affaccià u fogghiu di farina cù una film, l'abbanduneghja à fà parechji quaranta minuti.

A causa di sta casata, a pani hè produta in capasti, chì avè favorezzione favorevule u risultatu finali è i nostri cunsiglii seranu aria cù una crosta cruciera.

In un pezzu separatu, cunghje a carne piccata cù cipolle finamente picca, fate in caldu o l'acqua, avemu a gustu à tastà cun salinu è pepite è cunglite.

Trimate a pasta in parechji partes è scaccià cù un rotulu. In u centru, aghjunghjeghja a caratteristica di furmagliu è furmà i capiglioli, trasfurmannusi i spianati un pocu cun un pappu rinuciatu per ùn esse micca disperse durante a fritta è ùn dettu u zuccu.

Frittu a cumpagnia in una cantina sufienta di l'oliu vegetale per i dui bassini è piglialu nantu à una napulita per ridivà di l'excrementu grassu.

A ricetta per a civiltà russa cun u furmagliu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In l'acqua aghjustinu u salinu, oliu vegetale è calene una furmagliu. Puderete sguillà da u calore, pendu a mezzo di a farina necessaria è mischje finu à l'omoogenesi. Avà aghjunghje u voddu è l'ovu è imbulighjà novu. Scappi u resto di a farina è amassi a pasta. Se necessariu, pour una farina più longa. A pasta hè cuparta cun una filmata o posta in una sacchettu è hè stata abbandunata per quaranta minuti. Intantu, cut in strippi è brusgiate u casgiu duru è suluguni.

Dopu u tempu hà ghjornu, a pasta hè torna ughjule è ghjunghje à a furmazione di chebureks. Da u cunsumu cum'è cut off a little pasta è rintra in una capa fina micca più di un millimeteru livellu. Per una banda, metteci una colazione di riposo, cupria cun u sicondu latinu è presse i verni cù i vostri ditte. Allora a rinfurzà torna, cù i piddi di a furcedda, è pozzu a carattere in l'oliu caliu. Dopu frregintà da ogni ubbelli à ruddy, si sparghjianu nantu à un pianu, è ammugghiero l'excrementu grassu cù una manu di carta.