Quandu si ripropiantà e fragole in u estiu?

Hè pussibile di scuntate un omu indiferente à u bellu friscu fragante, regina di u giardinu - fragola? Cù quantu sforzu, quantu travagliu hè necessariu d'invistiscia ogni stagione, da cunsiquenza, per duie o tres simpempii per piacè un gustu inesfestabili di fruttu inzucatu in u ochju. Ma, anche u fattu chì a marmitta - "dama nova" capriciosa, impegnà annantu à un annu in un grande numedu di i pussibuli di residenzi d'estivi è i pezzi. In più di a subcortu è a regione, u fruttu di u giardinu dumandani un trasplante obligatori à un novu locu. In ogni modu, assai, ghjardinani in particulari inzucchiati, puderanu avè dificultate per quandu si riprogetti i fragole. Vi parlarà nantu à a pussibilità è u tempu di u trasplari in l'estiu.

Hè pussibule transplantà e fragole in u veranu?

Ghjerardi iniziali sò sicuru chì ci hè necessariu di trasplantà questa alive solu in a primavera o u vaghjimu, quandu hè assai faciule per l'arburettu per pudè mette in un novu postu. In fattu, a prucedura hè abbastanza fattiva è in l'estiu, ma hà da esse di più di sforzu.

"Redeployment" à un novu locu hè necessariu, no solu perchè a pianta ultimamente devastates tutti i nutrienti in u locu di u situ. È ancu micca solu per crede in u stessu situ hè richidu di u sviluppu di fungi è infizziosi. U fattu hè chì in i primi trè o quattru anni in un locu, a fragola dà a quantità massima di cugliera. In l'annu seguenti, l'arburete si debilitanu, tragamine è piacè à i patroni cù e boni rari è chjuchi. Quantu a quantu anni di replantearà e fragole per evità a degenerazione di a rete amata di a giura di u giardinu, tuttu ùn si cambiante - quattru anni.

Quandu si ripropiantà e fragole in u estiu?

Per un trasplante di veranu, solu dui mesi sò adattati - Ghjugnu è Agostu. U primu u mesi di utturnu, ghjugnu, ùn hè micca bonu, perchè ùn pudete micca moviri l'arburi durante u fruttu.

Parechji urtugangieri cunzignati raprisentanu ogni annu pruvene una nova leita à a fine di ogni stagione. Questu permetterà di mantene a produtitività da u vechju situ è ​​à u listessu tempu per aghjurnà i fragole.

Se ci trasplanteveru e fragole in u lugliu, da ghjucà per azione, hè necessariu di sceglie un ghjornu nuvellu è ùn sultry, perchè e raghji di u sole è brillanti ùn averebbicanu micca e piantini. In u piantaggiu hè bisognu di selezziunate l'arbureti più chjucchi, chì ghjustu accuminzatu a piaciri di a prima racolta è di muderni di dui anni. E pigliate a selezzione di materiale di piantazione serumamente - duveranu esse boni pratiche sani è forti chì ùn sò micca sughjetti à a malatia è avè un sistema radicali ben desenvolupata. Inoltre, tenendu in mente chì u trasplante in u lugliu portanu l'ortikulturistu assai problemi. A causa di u clima àriestu, i pianti sò spessu di esse spulatu, altrimenti l'arbuli fugliati da u trasferimentu à una nova piazza Fà mortu cun una mancanza d'umidità. In un clima particularmente cale è seccu, i letti cun mudeli sò ricumandati per coperche cù un canopy di tela traslocu biancu, perchè i ragi di u sole ùn ponu micca dati frutte.

Aostu hè u mumentu favorevuli per u travagliu di piantazioni. In particulare a seconda dicada - u megliu tempu quandu avete bisognu à trasplantà un mustazzu di strawberry. E in u situ vi piglianu e roselli, chì sò più cercani à a pianta matri - u primu o secunni ordine. Stu materiale di piantazioni hà un sistema radicali più sviluppatu è, per quessa, adapta più veloce à un novu locu è ùn murarà in l'invernu. Hè megliu trasplantà anch'ellu cù un pappu arzu in tempu nudu è preferibule in a sera. È ùn scurdate micca chì u cori di l'arbulu di fiocenu ùn si pò micca esse enterrittu o pusatu nantu à a superficia di u locu. U puntu di criscita si deve esse cultivatu bè da u livellu di u livellu.