Apricot - cultivation

Certi pensanu chì u cultivatu di l'albicelu hè pussibule solu in e regioni miridiunali di u nostru paese. In fattu, questu hè micca u casu, hà sceltu ghjustu selezziunà, l'albitichi sò cultivati, in i rigioni miridiunali, è in a bandu di u mediu. In ogni casu, hè impurtante ùn solu per selezziunà a variità ghjustu, ma ancu per esse chjappi. Per pruduce i dui anni sò più adattati. Hè necessariu a cura di u sistema radicali, u so sviluppu serà pruvatu da a prisenza di 3-4 razzii basi. Quandu abitare e piantini in u situ di u piantaghju, deve esse sicura chì e razzi sò micca siccà.

Cumu possu fà plantà l'apricot?

Per fà crià l'albicelu vi purtò gioia, avete bisognu di sceglie u locu per locu. U locu ideale sarà un locu apertu, chì hè in bona ventilazione è illuminata. Chì incù u locu hè u locu d'alberi in i paesi, quandu i nebulizate friddi sò frequenti. Inoltre, ùn pudete micca plantà un arbre vicinu à a casa - a distanza da ùn deve esse micca più di 3 metri. Avete bisognu di plantà un albercocu in a primavera, ancu in i regioni miridiunali, u pruduzione di u vaghjimu hè permissibile. L'arburu sò stati cun un intervallu di 5-6 metri. A prufundità di a pianta hè di 40-50 cm, è l'anch'ellu di u pitottu hè di 60-80 cm. Hè necessariu di preparà pits 2 settimane di a pianta di l'albicocinu, incullati cù fertilizzanti misurati cù a terra. Per un asse pò piglià 10 litri di manure, 40-50 g di sulfate di potassiu è 50-70 g di superfosfatatu. I mudelli di Apricot sò ricumandati dopu a compra per mette in l'acqua per un ghjornu o dui, questu aiutanu à settici in un novu postu. Pòglia i pianti di pienu in u burcheghju in tale manera chì u pesciu di l'arracenu s'innàlzanu sopra à u liceu da 5-7 cm. Sposcione e piante, sò devenu esse imbuttatu immediatamenti, à un ritmu di 10-20 litri per pocu.

Cultivazione di u locu

Dopu à a cultivazioni curretta è cura per l'albicelese avete adattatu. È hè cunsistenti in irrigazione puntuale è fertilizazione. Olciclu arriccà nantu à i ranchi d'annu, u so diàmitru devia esse a mità di u diametru di a corona di l'arburu. U primu regu hè fattu in a primavera, circa April, u sicondu regiu durante u criscamentu attivu di riunioni, hè nantu à maghju. E a terza volta, avete bisognu à pruduce l'alberceri dui settimani di prima di a fermentazione, hè questu in u principiu di lugliu. Inoltre pudete aduprà l'arbuli in u tardu di u ghjornu - 5-6 parmetti per 1 sq. Km. m. di terra. Se l'acqui terrestri hè vicinu à a superficia di u tarritoriu, u regu debe esse ridutu, è u drenu hè necessariu, perchè l'arriccà ùn piace micca un eccessu di umidità. Se l'acqua, per contru, ùn hè micca abbastanza, hè necessariu di mulch the turf. Cuscenza per l'albicocitu in u mumentu imponente ferulante. Pò esse ingrezzu organico è minerale. D'abbitanti organici, questu hè un pappagallou, hà diluted 1:10. Mullein o compost hè dumandatu à 4-5 anni dopu a ghjurnigulu, 10-15 pi l'arbre. Da e fertilizzanti minerali l'albicocitu necessaria nitrate d'ammonium, i cloruri di potassu è superfosfatatu. Per 2-3 anni, 60 g, 40 g è 130 g sò intruduciuti, durante 4-5 anni dopu à l'enraqamentu - 100 g, 60 g, 200 g, per 6-8 anni - 210 g, 140 g e 310 g fertilizzanti rispettivament. L'arbureti maiori sò 370 g di salitori, 250 g di potassiu è 800 g di superfosfatatu annu.

Hè necessariu ancu per dissiccate a terra in u locu di l'albicelu per assicurà l'accessu à l'aire. Dilute cuite cù cura, micca più di 10 cm, postu chì u sistema radicali di l'albicelu hè superficial. Retrattu da u stampellore quandu quessi chì aghjunghje più di mèttru.

Cumu cresce u locu d'u babbu?

Sì tuttu hè chjaru cù u pruduzione è a cura di e piantini d'albero, perchè cresce u locu d'alberu da un ossu, è hè pussibule cultivà à e piante in generale? Eccu, nunda di manera particulare difficiuli, l'albitri pianta cù una petra, anu crèsta in modu notablemente è fruttu. Solu hè bisognu di ricurdà chì e so genitali retenu a so germina in un annu, i più viechji ùn anu micca ghjonu. U vegetale hè necessariu in u vaghjimu è, più tardi, u megliu chì i roghjunaghji ùn anu micca u tempu d'alluntanà e cummerciu. Prima di ponae, l'ossa anu spedinu in acqua per un ghjornu. Dopu è si sò piantati à una prufundità di 5-7 cm, a distanza trà l'osse hè di 10 cm. Hè megliu di sereze più di alimenti, perchè pudete sceglie i mudie più forti. Avete più cura di alcuna, pianificatu cù l'osse, coincide cù a cura di e piantini di questu arburu.