Plantendu i frutti in primavera

U cherry tree hè una pianta termofile. E se vulete plantà nantu à u vostru situ, sceglite un locu bellu illuminatu da u sole è protughjatu da i venti di u ventu. I Ciliegie ùn deve micca fughje altre àrburi. Inoltre, u zuccheru ùn piace mancu più arsu, è ancu postu induve l'acqua hè alta.

Quandu è cumu per fà e ceiri in a primavera? U tempu optimu per u sembra di ciliegie hè di prima chì i capri inchichi in prima primavera. In casu, se a temperatura di l'aria hè sottu à 0 ° C, ùn pudete micca plantà e piantini di cirasa, anche si avete acquistatu una varietà rigurata d'invicchiore. Cilieggi, piantatu à u maghju, quandu i cappi hà digià stanu fugliate, saranu assai stati è dolci per piglià l'arradicatu. In u vaghjimu, troppu, ùn hè micca cunsigliatu per plantà cereixe per u periculu di i primi ghjàllichi.

Ciliegia hè una piantazione di u poliniziu cruci, per esse da a polinazione cù u so polen, u fruttu ùn sarà micca attaccatu. Ci hè una idea erronia chì un cirasa pò polleggià una cirasa. Tuttavia, per piglià boni racolti, hè megliu chjappà 2-3 cherriesti di varietà diverse à una distanza di 4 metri di l'altri.

Sposione è cura di ciriveu

Aghjunghje e piante di cipolle maiò in a caduta. À questu tempu, a so scelta hè assai ricca. Ogni annuali è bianni sò mudeli pà a santezza. In compra, assicuratevi di valutà u sistema radicali di e piantini: deve esse sviluppatu bè. L'altezza di l'arbureti annu duverebbe circa 80 cm, è l'annunzii biennali - circa un metru. Per l'inguernu, i pianti sò averanu prikopat.

U locu per apprizzà i pianti ciucciati sò da preparà in u vaghjimu. U tarrenu in u locu devendate u solitu è ​​fertili. Quandu hà dugnu un situ sottu u cheri, intrudichinu u fertilizante: manure, compost overgrown e di qualsiasi fertilizzanti minerali complexi. Se hè necessariu, u tarritoriu hè deossiduizzatu cù calcina. U pit di piantà un piattu di prugna in a primavera ùn deve esse più profonda di 60 cm è un diametru di 80 cm. Primu, una intesa di piantazione hè stata martellata in u fossu, è da a mutazione di nutriente chì compone d'humus, topsoil, sulfate di potassiu è superfosfatimu. U fossu hè cumminatu da un terzu, u zitellu hè diventatu u munimentu è sprinkled cù un terrenu senza fertilizatori.

Sì l'arrabbiarii di e piantini sò siccati, lasce in acqua per 6-7 ore. Quandu u pianta, a piantana hè stata colata nantu à u monticole è a mità spregulate cù e radichi, stendu sempre dinò a piantina, perchè chì a terra soprile ogni voce. Avete bisognu di vintu un buccu di acqua è fate a terra cun una castagna completamente. In questu casu, u collu di razza di a piaghja ùn deve esse micca intruduciutu, ma pruteghja sopra à u terrenu da 4-5 cm. Quandu u so pianu si metti, u raffu di a razza hè stata situata sopra à u nivellu di u livellu. Amassi l'aria nantu à l'arbre siveritatu, fate un pirtusore cù un rollu induve vi vintu un saccu di acqua. Scorcheremu a terra à l'arbre cù l'humus o a turba, è aghjustemu a piantula à a cola cun spaghetti.

A più cura di a ciliegia pianta hè in l'alimenta, chì devenu esse realizatu à u ghjovanu àrbulu 2-3 volte per stagione. U megliu fertilizante hè dilujatu in una proporzione di 1: 6 di slurry. A questa suluzione aghjunghje 1 tbsp. Cullera di fertilizzante cumplessu per 1 bucket of water. L'àrburi ghjovani deve esse in prezzi per fà a corona. In a primavera è di vaghjime di i vaghjime s'agitava d'un trondu di l'arburu è à a coperazione invernale cun lapnikom, chì pruteghja da i rosi.

Da prucessione un dolce dolce in a primavera?

In u primu pranzu, i frutini recurrenti cù i ghjàlle ùn sò micca spite. Per prutezziunà e piantini di ceceti ghjrielle, vi fate l'acqua di l'arbre à a sera, è scuzzulate a corona cù l'acqua. Sì trovi un piocenu nantu à i vostri ghjinnaghju cherry, accuminzanu a pugnalli immediatamenti. Per fà questu, pudete sprinkle l'arbre cun una decocuzione di fustu di lignu, dandelion, alli è cipudine. U distruttivu per i pulugieri seranu spraying le lignate cù l'acid sulfu. Ma quandu u cirice hè dannighjatu da una parsone salvaje, i rami malati sò da esse cutati, è l'arbre deve esse fruttu cù una solu suluzione di droga o fast.

In osservazione di e regule di pruduce è cura di a ciliegia in u primu manufattu da e parolle, avete da vene prima una vendita perfetta di sti frutti.