Ciruelas - propietate utili

U fruttu cheriea hè accettata per esse colchettu in maghju è ghjugnu, quand'eddi eranu u zuccherinu. Ancu i cireri fini ci anu un gustu aggrottu, chì hè spiegatu da un gran numaru di aridi presentanu, chì anu pruprietà beneficiale per u corpu umanu. Bramendu Cherry sò largamente usati per a prevenzione di assai malatii è per a perdita di pisu.

Ciliegia - proprietà d'utilità è dannu

A Cirasa in a so cumpusizioni hà assai vitamini chì aiutanu à u sistema cardiovascular, immunità. A vitamina C prisentanu sò assai faceti di pruprietà ùtule: participeghja in a pruduzzioni di caghjoli di u sangue, rinfriscà i muri di vini sanguini, mute l'elasticità di a pelle, improvesa a resistenza di u corpu à i microbicchi patogeni è mellora a funzione di riignia è di u furu.

A Ciliegia hè ricca in vitamina E rara, chì hè necessaria per a produzzione d'hormone femminile. S'ellu hè in u corpu di una donna, questa vitamina hè abbastanza, è hà una pana sucia, u capiddi criscenu bè.

A ciliegia cuntene vitamini di u gruppu B, chì anu pruprietà utili per l'omu. Per esempiu, B1 mellora u funziunamentu di u sistema nervu è impedisce l'espansione di e cèl·lula nervosa, a pittura di sustinzione di piridoxine (B6) hè indispensabile per a produzzione di serotonina, chì dà un bellu amurnu.

I boli di guasi ci sò ricchi in elementi minerali, chì sò benifichi per parechji òrgani è sistemi. Cusì u ferru, cuntenutu in fruttu di ciliegia, hè indispensabile per u sistema immatriculamentu. Magnesi è potassiu si migliura u travagliu autònumu di u core, per quessa, sustene l'attività di u node CA. Ci hè u caldu in u cirice - hè necessariu no solu per u crescita di l'osse, ma ancu participeghja à aduprà l'impulsi nervi in ​​i capelli musculi. Unu di l'elementi impurtanti di u bacca hè iodu - regula u funziunamentu di a glàndula tiroidea, è anu ancu l'azzione antisepicu.

U sistema immunu hè bisognu di iodine, calcium, fluoride per a custruisce antibodies, cioè, ciloghji especializati chì infiernanu a lotta. Hè per quessa chì in l'invernu hè ricumandemu chì i zitelli è l'adulte aghju avutu succhie di ciriveu in quantità grande.

Malgradu tutti i pruprietà ùtule di i frutti di ciriveu, ùn deveru micca scurdate chì cuntene un anthocanu - un pigmentu culurante chì hè ingressu moltu rápidamente à u sangue è si diffende in u corpu. Se una persona hè propensa à allergii, pò esse di sviluppà una reazione reattiva è appare un rash, iperimia è pruvede sicurezza.

Ùn puderete micca cunsumà un gran numaru di ciliegie à i persone chì soffrenu di gastritis cù una alta acidezza. Sustenti negativu di u zuccheru fugliale influenza a mucosa intestinali inflamata in colitis.

Cirasa per a perdita di pisu

A slimming hè amplamente utilizata per tutti i frutti bianchi, è a ciliegia ùn hè alcuna esizione. A fruttu di Ciliegia cuntene assai àciti necessarisi per perdiri pesu. L'acidu fisicu di u zitellu di cirece prumove un metabolismu megliu, a divizzioni cellulina propria è aiuta à sintetizza l'acidic nucleic.

In a cumpusizioni di a cirasa una gran quantità di vitamina PP, chì hè, l'amidusa d'acidu nicotinicu, attivate u metabolismu , sparghje l'energia da i latti di grassu è aiuta à reduie u pesu.

Ciliegia hè un pruduttu utile à perdente di pesu ancu per chì cuntene una gran quantità di cogheru, chì interferisce cù i prucessi di accumulazione in u corpu. Coperta in cungiunzione cù u ferru participà à a trasmissioni di l'ossigenu à i cipuleti periferiali, cù ciule di "respirazione" nurmale ùn sò micca predisposti à l'accumulazione di grassi, oxidati, i lipidi sò trasformate in energia.

In tè per a perdita di pisu, i foglie è i vignoli di cirera sò spessu usati, stu zuccheru aiuta à ridivanu di l'excedente fluidu, per purifiri u corpu di toxine è di toxine. I ingredienti attivi in ​​u tè, regulanu u metabolismu in i celi.