Kylie Jenner hà datu u primu zitellu: i primi ditaglii, foto e video

In u telemarkete cunfurmatu Kardashian-Jenner, un altru ricordu hè statu fattu. Kylie Jenner, di 20 anni, diventò una mamma per a prima volta, chì dà u novu 25 anni Travis Scott una zitella.

Mò Mamma

Quandu u so statutu novu è un avvenu cuntenutu chì succorsi a semana passata, Kylie Jenner propriu à i seguenti in a so Instagram. Dumenica, a zitella più chjera Kim Kardashian pubbricau un missaghju indirizzatu à l'avienti:

"Purtate ch'e aghju tinutu in la scuru di tutte l'ipote. Averaghju scrittu chì si dettu di sparisce cun voi tuttu ciò chì mi succede. A mo situazione interessanti era chì ùn aghju micca vulsutu fà vede u mondu. Aghju intesu chì aghju bisognu à preparà per u nascita in una manera sana, eliminendu u stress. Ùn vulete micca fà soldi nantu à questu. Aghju intesu chì u mo zitellu sintassi i mo emozioni è l'emozioni, perchè l'aghju dubbitu per a salvezza di a vita in mè è a nostra felicità. "
20 anni di Kylie Jenner
Post Kylie Jenner

In una lettera aperta, Kylie hà dettu chì a so figliola nascita l'u 1 di frivaru, u ringraziò a so famiglia è l'amichi per l'assistenza è a salvezza di u sicretu massimu. Doppu l'attitudine di parlante di i parenti di a chjesa, l'ultimu era datu per elli cù gran difficurtà.

Instantane cù un ducting baby

Sicondu l'insider, nascita di Jenner hà fattu a clinica di Cedar Sinai in Los Angeles, induve i figlioli di Kim, Courtney è Rob nascinu. U babu, u so nome ùn hè micca annunziatu, nascìu cun un pesu di 3,7 kg.

Cedar Sinai in Los Angeles

Toccate video

In gratitùdine per a so patience, Kylie hà facenu fanciuti cuntenti cù u video in a so pagina di YouTube, induve i momenti più impurtanti di u so gravidenza fù captu.

À a fine di u video, i bracce è i gammi di u natuvicu sò spustati, chì e so carritteri ùn sò micca visibili.

Leghje ancu

A strada, u poviru felice di Travis Scott ùn era micca prisentatu à a nascita stessu, sparghje chì aspetta per u nàscita di a so figliola fora da a porta.

25 anni Travis Scott