Biografia di Brooke Shields

A zitella Christa Brook Camille Shields hè vinutu in u mondu in u 1965. Hè nata in l'ultimu ghjornu di primavera, u trentè primu di maghju. È digià da i primi minuti a so mamma hà determinate per a vita di a so fede, dicendu chì u zitellu devenu esse in a pantera di televisione è diventà famosa.

Infancia ... ma era?

Da a biografia di Brooke Shields hè cunnisciutu chì a so prima apparenza nantu à a pantalla hè stata a un momentu chì a zitella era ancu un annu. Hè participata à a publicità di i bè.

Quandu Brooke hà rializatu tretce, ella, per l'sforzi di a so mamma, hà ghjucatu un rollu in l'ambiguu film "U Adorable Child", chì dete a dubbera gloria di una strada giovane giovane. U babbu di a zitina ubdicitavanu à a so figliola chì ghjucanu à u rolu di una prostituta, ma e so parolle ùn sò micca intesu dì.

Parechji rumori chì anu accumpagnatu a ghjovana attrice dopu a liberazione di a film nantu à i scrini hà fattu un visitante freqüente à un psiquiatru famigliali. E a mamma, continuendu a publicità di a fede, pubblicò chì a virginità di Brook assicurata. L'amici di Teri Shields cù l'alcooldu solu aghjunghjia à u disgraziatu, chì a so mamma hà riurdulatu u tempu per u so pisu in saccu è truvò difetti in l'apparenza di a so figliola.

Ritorna à e screnu

Cum'è attrice, Brooke Shields scumpareru di e pantalone per qualchì tempu, u ghjornu vinianu u rolu in a "Laguna Blu". A film hè stata interessante, diventa un nominee per l'Oscar è u Golden Globe Award. Era una bella storia di l'amuri di l'adulescenti.

Un annu appressu ci hè stata filmatu in a film "Ammessu Infinitu", i ritratti di Brooks accuminzanu a stampà nantu à i tela brillanti di revisterà, è da setticientu era cunnisciuta in tuttu u mondu. Appena studiau in Princeton, è a ghjente turnà à a settimana. I filmiani seguitanu unu dopu l'altru, cumparendu u talentu di l'attrìccia.

Brooke Shields - vita persunale

Ma micca cusì cun successu di tuttu ciò chì hà sviluppatu in l'altri aspetti di a vita di a chjesa. Malgradu u fattu chì era già ghjugna è si trasforma à una bella bellezza statale (è Brooke Shields era 183 cmate), era sempri sottu a hyperope di a so mamma. In i sòni di Teri, a so figliola invariabilamenti era a mòglia di u prìncipe di u Giappone, Monaco, o qualsiasi altru paese.

Invece, u maritu di Brooke Shields diventò u "rè di tennis" Andre Agassi. Ma u matrimoniu ùn hè micca successu è à a fine, duie anni dopu, a coppula spina.

Dopu ddu puntu, a carriera di l'attrìzia allora torna u poghju, è mentre u filmatu di a prossime film passava u so cunniscenza incù Chris Henchi. Era quellu chì era u so segùtu maritu è ​​u babbu di i zitelli Scogliera di u Fiume.

Leghje ancu

Inseme anu superatu tutte e difficultà chì si sorge in u caminu, è sò felici.