Opere in u giardinu in a primavera

A primavera hè assai imprevisibile per u tempu, u spaziu a neve è a chjesa è a ghjàllichi sò forti. Per quessa, travaglià in u giardinu à u primu mumentu pò principià solu duve u tempu chì permette.

Chì duvete fà in u giardinu à a primavera?

Prima di tutti, hè bisognu di rimolite tutti i retarderi di neu: ora avemu bisognu di a fundazioni di a neve, è ùn ùn metterà in terra. Da e vostre rame nantu à l'arburete quandu avete bisognu à scuzzulate a neve. Wet and heavy, pò spuntà e rami. Sì e branche sò stati pruvinenti à a terra, ci anu sdrughje à i sustegni.

In a primavera, i roghjenti sturnelli, di fami, in i so buchi è pò manghjà a cortezza di l'arbureti. Per impidiscia questu, hè necessariu trampliar a neve nantu à i tronchi d'arbre.

Impruvisa cù cura e casti di grose è gosanela. T'avicanu un di i primi, cusì averebbi bisognu di cutà, sguassà e rami inutilevuli è sicchi.

In March, hè bisognu di facilitate refuggiu nantu à rosi, per evitari di danni à e rami sottu u pesu di neve.

Fate una auditoria di l'ortu di l'ortu è cumprà, se qualcunu missing.

Sì i cammie cù fresi sò inundatu cù l'acqua di scuzzulate, vi sguassà rinforà quandu l'acqua per evitarà e cumbirsioni di u frasi.

Branches d'arburi fruttu deve esse inspeccionati per l'identità di e parolle chì inviate nantu ad elli. In marzu-aprili, u travagliu hè fattu in u giardinu per prune rame rotulante è secche. In più di sta splutazioni sanitarie, hè ancu possibbi à prune a corona di l'arburu.

Partennu da a seconda mità di marzu, se u tempu permette, pudete aduprà spray di u giardinu cù una suluzione di sulfate di cobre.

Neve ùn deve esse tatu fora di u giardinu in ogni casu. A cuntrariu, per sparghje l'acqua fugliale per u ghjardinu, hè necessariu di cullà a neve in tutti i capacità in liberazione, è aghjunghje à elle cum'è u processu di fundimentu.

A fini di marzu, hè u tempu di scurdà a neve da i zuccuni di frutti. S'ellu ci hè a prutezzione di i roti, da questu ci vole ancu esse eliminata.

L'avalanche di l'arburi in marzu

U scopu di a salvezza di l'arbureti di primavera hè di prutezzione di l'corteza da u sole è brusgiate i tronchi d'arvuli da e parolle. L'ultimu fiammate hè fattu solu per a scola decorativa. Per quessa, a salvezza di primavera si deve esse cuminciatu cum'è prima, ancu prima di a fine di u fretu di neve. L'ariaceae ùn hè micca cunsigliata per l'arburi ghjovani, chì anu una casca lisa. In questu casu, pò esse un imbligo di pori nantu à l'scorchera di l'arbre, u so scambiu di gasu fracassari, l'arbre fraguià è crèsta.

U biancu si deve esse fattu solu in u tempu secondu. Prima di tuttu, attornu l'arbre, hè necessariu di mette u film è scurevvi cun cura per lavè l'zucchero di l'arburu è l'muschio. Sò quessi ci vole à crede. Per coperchju i cracu nantu à l'corteza di l'arbre cun una nebbia di giardinu. È solu quandu a putty si seccia sana, pudete cumincià a salsiccia. Blanch l'arburette cun un sbagliu o spray. Una solu suluzione hè una qualità - da a tenda o fatta in casa. Solu solu esse ricordati chì u bleach ùn hè micca adattatu per questi scopi.

Fertilizà l'arburi in primavera

U primu vestitu primavera hè distribuzione nantu à a neve sottu l'arburi è arbusti. U fertilizzante hè spargugliatu à a tarifa di trè capità per Adult tree. Questu hè più crescente chì in a terra decayed. Neve si funnu è penetrà in a terra cù u fertilizante. I fertilizzanti di nitrogenu, cù l'abbinimenti cumplessi, sò aplicati in questu modu. Ma s'ellu ci era assai neve o ghjiornu pesanti, invece stu metudu di fertilizzà ùn pò micca esse aplicatu, posto chì l'abbinimenti ponu esse lavati cù un grande acqua di fundie. L'arbureti adulti sò nutricati, distribuzendu ancu u fertilizante along the edge of the tree trunk. Ci hè chì u sistema radicali di l'arbre sò situate.

In u primu prugramu, tutta a natura si ghjustu à despertate dopu l'inguernu. In u marzu è iniziu d'aprili, i ghjardinari anu bisognu di rializà un alloghju tutale di travagliu nantu à u situ, per aiutà à u giardinu in questa primavera.