Mambrezia - pianta è cura

A pianta in quistione hà parechji nomi. U so nome "legittimu" - montbretsiya - sti fiori sò in onore di Montbret, un botanista di Francia. In ogni casu, in u populu, u fiore si chjamava mambre, crocosmia, gladiolus japunesi, novu, è ancu lucretia, ancu s'ellu hè un tipu di pianta completamente distinta. Oghje, più di una documenti di variità sfarenti di sta stante pianta incridibile hè cunnisciuta, capaci di decorate un giardinu di fiore cù i so inflorescenza gracious. Sò diffirenti nun solu esternamente, ma ancu i bisogni di a cura, di cultivazioni.

Mambrezia hè u risultatu d'attravirsà duie varietà di Crocosmia (Vessi e Golden). In u 1880 hà purtatu Lemoine, un criaturu francese. U ghjinugliu hibridu cù fiori brillanti d'una stile-funnel-like form, cullettati in orli di culore rosso-laranjanu, cariu à favori di i floristi europei. U cultivo di mambreas hè giustificatu nantu à l'ortu di fiore aperto, da ghjugnu à u primu ghjàllichi si piacenu cù abundante longa fioritura. Sì pittendu e so fiori in un vaso o incù un bouquet, dopu à dui simuli, a mambreia ùn perderà micca a so frescura.

Sì avete interessatu in i sotutti di u piantaggiu, u crescente è cura per a pezze, avete deve leghje alcuni reguli.

Caratteristiche attrachjonu

Mambrery multiplica e sere, è i zitelli, è i bulbi. I Seeds sò piantati in pote cù un sustrato a fine di farraghju. Quandu i chjorni di ghjucà crecianu, ci vole à diving. E nantu à i letti pusteru à u maghju cun una bagnu di sustrato nativu, perchè e cose chì migliori sò stabilitu. I pianti cresciute in questu modu, dopu à dui o trè anni, sarete cuntenti cù u fiorente.

A piantazioni di i babbi mambre hè fatta à maghju. Dopu qualchì annu o dui, u fruttu feranu. Ma i bombe, immersi in anticipu per dui à cinquammi ora in una solu solu di u permanganatu putasiu di pezziuniu, sò stati dui settimani prima di manera ch'elli ponu "esce". Mambrezia hà assai piacevule à a sera. In i zoni cù una alta humidità, a pianta si sviluppa pocu, si stendi, è u fioritu ùn hè micca occurutu. L'opzione ideali - fecundata da humus, ferrie, chiccoso è umidu. Per annulà l'eventuali di survival di i pianti ghjovani, in u vaghjimu aghjunghjenu a sarra è fertilizzanti minerali in a terra.

L'acqua di mambrezii ùn deve esse realizatu raramente. Dopu à a chjesa, a terra nantu à l'arburi devèndu esse chini è sbattulati. Nota: chì i zucchiori di fiori di mambrea sò più priziosi, è i fiori sò densi, cusì ci hè bisognu di supportu. Quandu a famiglia sdragarà, i peduncles devenu errezitatu di manera chì i benzini mutenu megliu.

Per l'inguernu, i macinati da a terra sò scavi, ma ùn puderebbe fà facci à prima di uttroghju, perchè i ghjovani crescenu nantu à i lampadiei. Dopu cavallu, sò siccati in una stanza cu bona ventilazioni. In u futuru, i farini sò stati guasgi in una stanza cun un nivulu di umidità mediu è una temperatura di circa 10 ° Celsius. Hè nutate chì in u paese per invierte a mambreziya pò esse in casu chì a temperatura di aduprate media ùn si ponu abbandunà à 30 gradi sottu à cero. Per guardà i lampadini, chì sò in terra, sopra à una vechja settimitriata di seccu è un film. Cù l'iniziu di i primi ghjorni qualchì tempu, sia a film è e foglie deve esse eliminati.

Sì ùn avete micca scopu di razza la mambrea, da una volta in trè anni, i lampadini sò sempre esse excavati per sdividitu i zitelli. Ignore sta regula, vi farà una pianta eleganti è elegante in un arbulu crescente di una parolla pocifatica. Dopu avè postu un mambrement cù cannes , salvia, crisantemi o daylilies, puderà un giardinu di fiore incantevule, chì creà un bon animo per a so aspettu.