Puff, torta, cipolla

Pies, induve l'ingredientu principali di u riposu hè a cipolla - coceredda sana, sana è forte.

Varianti di cunfitturi cù cugliu di cipolla sò cunnisciuti è populari in i tradizioni culinari di diverse pòpuli. Sicuru variazzioni riggiunali-naziunale di tufonce cù cipudine sò diffirenti è l'aghjuntu di parechji ingredienti, l'usu chì hè peculiaru di una tradizione naziunale è culinariu, una zona durevule, preferenzi indipindenti. Per l'embiu utilizate diversità d'altri spezii è variità di cipolla, i lamperi è e cattivi ghjinesmi. Tipi di massa per i purcelli cù cipudiu pò ancu esse diffirenti: sopraffate o unciutu, levitu o qualchì altru. Tuttavia, hè megliu sempre chì a pasta ùn hè dagliata, da chì a cipolla stessu cuntene una cantina sufienta di zucarii naturali.

Dientete cumu si prisenta cunfruntate cù cipolle.

Puff, torta, cipolla, u ovu

Ingredients:

Preparazione

Pudemu i olii hani duru duru, poi chjudarà è ne puru.

Avemu bisognu di un moltu di prupone chjucu incù even edges. Scopre una parte di a pasta ùn hè micca ghjustu chjucu. Scacciate u substratu in una forma lubricata cù l'oliu in tale manera chì i vilidi di u tile culu appena più di a punta. Chì sguassate.

L'ova coccinata ùn sò micca pocu prufunna. A cipolle si sò puliti è finamente finti è / o cut in mette aneis o quattru ani.

Emu combine oghje cutteri cù cipolle chite, aghjunghjene a crema agria è uni pochi cucire (3-5) di farina. U riposu ùn deve esse micca troppu grossu o, perversi, acqui. Pudete aghjustà un aghjunghje sta mezche è stagione cù spezie secchi. Emu mezclita tuttu. Fate u sustratu cù imbottiture. Poniu a culmu di u pilu di uguaghjolu ind'è a mezcla di verdura piculati è agliu cun u furmagliu gratu (cù 2 / 3-3 / 4 furmagli). Da a pasta restante pudemu esce un capu di u tagliu è a forma appropritatu, solu solu più ghjudicatu più u sustratu. Avemu imponamente, cogliu u pezzu cù questa cattura è strappa i vini. In casu di necessariu, rinfriscà i fili cun u cuteddu. U pezzu di u fugliu di cipolla hè furnitu in u fornu da circa 25-30 minuti à 180-200 ° C.

A presentazione di u pastoghja hè dettu di l'apparizione di a superficia, averebbe diventà ridottu. A superficia di u pezzu finitu hè smaratu da a mantra è anch'ella cù un furmagliu rossu, hè sublime è adherite à a superficia. Prima di taglià a torta, averete bisognu di fà rinfreschi un pocu.

Funcione aproximadamente in a listessa ricetta, pudete apprezzate un tostuzza cusciottu cun pezzu è furmagliu.

In questa versione, sicuru, ùn avemu micca bisognu di u furmagliu dura.

Tortellini, cù cipolle, sò sirvutu bè cù sopa di pesce, sopa di pesce o calf di carne.