Cumu piglià u polu?

Cum'è altri sustanzi attivi, u polu di l'abeppu sò e so peculiarità propiu in usu, per via di a cumpusizioni specifica.

Hè cunnuscitatu chì circa trinta centu di l'abiassia sò immubiliate cullendu u polistirinu, è una famiglia di a famiglia pò cumprà un kilogramu di u polistene di ghjornu, chì si trova in una cellula di cera, l'aberevuli sò rammed with honey and honey. À u tempu, a cellula hè una pergia - u so "pane di bee" o pane.

Composizione di u polu

U polu hè una fonte inesanzu di un complechju sanu di sustegnu utili, processatu da l'abeen enzimi cugini di e cipresu di u seculu. Contene:

Pigliate u polinu di l'aziu hè cunsigliatu per espansione fisica è nervosa, l'hemoglobina baja , a poca immunità , carichi impurtanti, cumprendi intellettuale. Sò un putenti adattatu, detoxifies sustanziosu sustanzi chì entra in u corpu cù prudutti di qualità o à l'affettu contaminatu.

Cumu riflittenti di piglià polene di bee?

In vista di l'attività biologica di i constituenti di u pollen, anche ancu i vantaghji induve, hè necessariu di piglià a pole d'ave cù cura, cum'è indicatu in a ricetta.

A quantità nicissariu deve esse masticatu, cunservatu cù umbilitati cù saliva, è solu dopu à quì sceta, senza lavà cun l'acqua. Certi esperti anu cunsigliatu ancu di dissolni u polistru in acqua o cunglite cù u meli, generalmente unu à unu.

Cù quantu è di piglià u polene?

U standard per una persona adulteria hè abbastanza à una trè cullen di teoli. In e cundizioni di u stress, u stress, rehabilitation after disease, a dosa pò esse aumentata.

À i zitelli, pòrvulu d'abeppu pò esse dati da sei mesi, mette cù l'alimentu. A dosi deve esse minimale.

I disturbi climatichi in e donne sò stati firmati in l'appiecu di u polu d'apicultori.

Cumu piglià u polu di l'apicultori à e donne - dosage

Tuttu hè assai simplicità.

Ingredients:

Preparazione

U polu di u zuccherinu è u meli crescenu sferisce, postu in un pienu di vetru, firmatu chjusu, guariscenze in un locu fridescu. Eat una cucharadita 20-30 minuti prima di pranziari duie volte à u ghjornu.