Pizza pasta nantu à l'acqua

Pizza - pasticceria megapulfo, un pignolu urigginatu di urigine italien, ora amatu in parechji paesi di u mondu.

In u spaziu post-suvièticu, à causa di e cundizioni climatichi è di tradizioni culinariali, a ghjente hà abituati di scrive per a furmaglià una pasta nutiziosa ricca nantu à u latte o à u kefiru, spessu cù a mantra è l'ova (è a pezza a pizza hè mistica a stessa). Stu approcciu ùn currisponde micca à e ricette di a prova di pizza classica.

Forsi per parechje di e cumpagnie di e cumpagnie bisognu hè stata un scuperta, ma deve esse spiegata: in Italia, a pizza hè sempre fatta nantu à l'acqua, aghjunghjendu sola farina è un oliu d'oliu d'oliva. In i regioni sittintriunali, a pizza hè stata cena nantu à una pasta di levitu fresche. Nisun altru ingredienti in a prova di veru pizza ùn deve esse, pudete solu aghjunghje un pocu di sali. Scupremu cusì per fà una pasta pè pizza nantu à l'acqua.

Avemu bisognu: a farina di qualità (u fondu di u granulentu più granu o scrittu) è l'oliu d'aliva.

U pasta di pizza senza levadura nantu à l'acqua - versione miridiunali

Ingredients:

Preparazione

Pudete fà pasta pè pizza senza levadurì in l'acqua di tina o in acqua minerale. In questu casu, hè megliu utilizà acqui di minerale di carbonate.

Sift farina, aghjunghje l'oliu è un pocu di salitu. Piglia u fugliale di acqua, amassi a pasta. Stir to prevent imprime, hè megliu l'usu di manu lubricati cù l'oliu o un mezcladoru cù un beccu spirale, se traballamu cun un grande voluminu. A pasta finita ùn ferma in i mani è i travaglii di u travagliu, da pudè ritruvà è in u cumu è lasciate u "reste" per 20 minuti, puderete chjappà è rende i trosi. Pigliate solu a forma ronda o rettangulari di u sustrato cun un piumente rotanti. U spessu preferitu di u sustrato da una prova testate hè di circa 0.3 cm.

Aghjunghje, avemu sprezzatu a pizza nantu à una pappaccia di lubricante grezzu o una "bassa" ceramica speciale (pudete cumprà in i lochi di l'apparizione di i casamenti). Lubricate u sustratu cù a salsa di tomate (pateta di tomate, diluita da dilatati cù l'acqua, ligeramente condimented da spices), sprinkle arbeiti cù u furmagliu rossu, pone à l'altri prudutti slati chì voi decide di utilizà cum'è rinfresione . Agghiuncinu a pizza è torna ancu arruchate cù un furmagliu rossu sempre caliente. Scorchemu cù rami di verdura. Cut and serve. Perchè u sustrato da una prova battevuli avissi a essiri mangianu tutta calma.

U pezzu di pizza nantu à l'acqua - versione sezentrale

U pezzu di levitu pò esse fatta nantu à una manera opaca o unpaired.

Ingredients:

Preparazione

Oghje u levitu in acqua, aghjunghje salate (se ne necessariu, perchè a pasta corse più rapidamente, aghjunghje 1 cuisson di zuccheru, ma micca più). Assicuratevi di fà creà a farina è, sferighjinu a vintura solu di uvedutu è a mantra, amassi a massa. Coperta cù una pettinezza sicura è u locu durante una meza ora in un locu caldu. Amminimu a pane, patechjà ligame cù mani oiled e pudete furnisce a base di pizza. U grossu preferitu hè di circa 0.5 cm. Purtate u cumpunenti di tannicuti di u riposu in u sustratu è di cunfice. Questu pizza saldarà cù un sustratu un pocu più magnificu, hè savuroso è friddu.