L'stirrup di Pavlik

Unu di l'attuali cchiù cumuni per trattà a displasia di u pene hè stirrupi di Pavlik. U nomu di u dispusitivu hè vinutu da u nome di u patrice ceco Arnold Pavlik, chì in u 1946 introdesi un novu è, in u so avete, un metu di currizzione "funziunale". L'invenzione hà più di mezzosa un seculu, è cù l'estrepò hè un metu riali di tratta di displasia in tutta u mondu.

A cuminciari, l'addittivi sò un attrazzu di pettu fattu di tissuti arraggiunati è spine, straps flexitivi popliteali. U mezzu assicura a pusizioni curretta di a testa di u fioru, aiuta à rinfurzà l'apparatu ligamentu di l'articulazione di u gattu, è ancu centra a testa di u caderu in l'acedetto, chì ultimamente porta à a "recuperazione" di l'articule. A causa di sta adattazione u zitellu pò stà spiegà, ma ùn reduci o ghjustu e gammi.

Quante esse sceltu per aghjunghje rigalu per u zitellu?

Siccomu l'addifite pò esse assignatu à u zitellu da u nascita, o durante u primu annu di vita, u dispositivu hè diversu in grandezza.

Cumu appricà l'agave d'Pavlik.

Ci hè trè tippi di dislasia di u malu, è cù ogni patologicu, l'estrecianu vistinu diferentamente. L'uttellu ideale seria si un mèdicu cunzignatu aiutate à pusà u babbu per a prima volta.

  1. Quandu u cadiu hè pre-per i primi 2-3 ghjorni, l'aguiate sò vistutu cù a minimu eliminazione di cadenza per l'abituazione. Puderà sguassà gradualmenti i migliori à un angulu di 70-90 ° è mantene sta pusizioni finu à a fine di u trattamentu.
  2. Cù a subluxazione di a còscia, l'adduma sò vistutu cù un saccu di sullivazione, chì hè pussibule senza sforzu di più. Allora ottene à un angolo di 80 ° è mantene in questu postu durante 3-4 mesi. A cura particulare hè pagatu à u pesu possu per u zitellu durante a rimorca di e articuli. In casu di necessariu, prescriva un analgésicu o un caliu seccu.
  3. Quandu u cadellu hè dislocatu, a cuddella femurna ghjacia fora di l'articule, cusì a correzione hè fatta, è in seguitu i cadaveri sò stesi à 90 ° per 5-6 mesi.

Hè ricurdatu chì u prucessu di diluzione di u mortu hè una stampa assai impurtante in u trattamentu di dislasia, chì hè inghjulatu da i musculi. A rinfrescante, inquietude, è un sentimentu di famu pò esse ridutta l'elasticità di i musculi è i tendini, è, per consi, u sviluppu di e malati pò esse accumpagnatu micca solu da u dulore, ma dinò per inflammazione di u complexu di i tendini. Dopu a cumplimazione di a diluzione di u diluzione, a larghezza di i strapii hà cunnessu marcatu cun un marcatu per vigilà dinò a posizzione senza cambiu di i cosci.

Cumu purtà l'astagghi di Pavlik?

Stirrup à displasia avissi aduutate sempre: u zitellu deve esse in elli à u rolu, cumpresi l'alimentariu è di l'acqua. Questa hè a regula più impurtante di a terapia successista. A cumplimità di e reguli di ieggeia in u putu stirrupi hè assai impurtante, chì a pelle di u zitellu sia assai sensible à stimuli esterni. Per ciò chì u zitellu sia cunfortu in l'estrepogliu, mantene un ochji nantu à a pelle, in particulare in i posti di i rughje è i crotches. U zitellu ùn si bagnaia in stirrupi, ma solu parzialmente lavate, mentre pudete micca dispunibule u pede o pede, ma poi avete averari suppurtari l'amma in a pusizione retraite.

Sottu stirrupi, pudete diventà un zitillù da u cotonu è i calzini à u livellu di u ghjinochju per impediscenu frenu a pelle. U diapere deve esse cambiatu senza eliminà i manufatti, perchè ùn avete micca escevule u zitellu da e so pere, ma avete bisognu di mette a manu sottu i buttigli. Sicondu a temperatura in a camara, pudete mette nantu à un vistitu o panticelle nantu à l'estrepuli, ma avete averari capite chì u zitellu ùn soprapensurava è sudurà.

In cunclusioni, aghju vulsutu aghjunghje l'assistenza regulare à l'ortopedista è u cirujianu chì vi aiutà à seguità u prucessu di trattamentu, è u vostru amori è cura l'aiutà à aghjurnà a ricuperazione.