Inoculazione contra a frebba scarsa

A malaria scarrata hè una malatìa chì si sviluppa rapidamente, tanti pirsuni si trottu in a prevenzioni di sta maladie. In u nostru articulu, avemu da risposta à a quistione cumuni: hè necessariu di vaccinate contru a frebba scotia?

Scarlet fever hè una infezzione contagiosa, u so agente causativu hè streptococcus. A malatia hè trasmessa da una persona malatu à un modu sopratuttu in u sopra, o ancu per i ghjuculi o piatti. A causa di u fattu chì i zitelli ùn anu micca simplicemente cumpritenu l'immunità, a scarvuta è a influenza di più spessu di l' adulti. Sì, è a soffre più. Scarlet fever hè più comune in i zitelli di 2 à 10 anni.

I sintimi di a febbra scarletta sò simili à l'angina, chì hè accumpagnata da un risinge agutu è di scomatura di a pelle.

Sò inoculatorii di a frebba scarsu?

Parechji adulti preferianu avè una vaccinazione contru a frebba scarsa in i zitelli. Ma, sfurtunatamenti, sta vaccinazione ùn hè micca stata. Una bacteria provoca a malatia, ma micca un virus. Cusì, ci vole trattatu cù antibiotici. U so appuntamentu hè necessariu, altri senza elle, a malatia pò levà cumplicazioni, particularmente u cori è i rizzi.

Dunque, se vo circate una vaccinazione contru a frebba scarsa o vogliu cunnosce u so nome - ùn perdi u tempu. Questa marda ùn devi micca temeratu, perchè l'antibiotici curanu in modu efficace a infestazione chì causa a frebba scarsa, è a cundizione di u zitellu aducate digià in u primu ghjornu dopu à l'iniziu di l'accadimentu. Ma interruce u cursu di piglià antibacterial drugs ùn pò micca. U trattamentu deve esse longu solu: da 7 à 10 ghjorni. Dopu a frebba scarsu una persona, com'è regula, prumove l'immunità à sta infizzione.

Allora sintemu. Se tenete una quistione di esse una inoculazione contr'à a frebba scarsa, a risposta hè in unequocale: sta malatie ùn deve micca bisognu di vaccinazione. U trattamentu puntuale cù antibiotici permettenu di rinsquyà di ricuperà è per evitar cumplicazioni.