Infezzjoni virali in i zitelli

Ogni omu sapi chì i zitelli sò malati assai abbastanza. In particulare in i perdi di adattazione di l'adattazione, quandu i zitelli anu da assistisce à l'istruzzioni educazione pre-sculiche, kindergartens è altri pezzi pùblici, è in a staghjunazione fridda. Stu fenomenu hè da a causa di l'immadurità di u sistema immune di un urganismu pocu o à una dimostrazzioni temporale in e forze prutettorii in a stagione.

A maiò spessu, a causa di a maladie in i zitelli sò diversi tipi d'infezzioni virali chì sò trasmessi da u ghjiornu in u celu, perchè ancu un cuntattu à pocu tempu cù u traspurtadore di u virus hè abbastanza per infettà. Per quessa, se un zitellu andò à un kindergarten, scola, sezzioni sportiu, i genitali hà inevitabbilità avè aduprà sta maladie. E pà per sognu di a malatia à uperazione sana, hè bisognu di capisce ciò chì i primi sintomi è i principii basi di trattamentu di l'infezzione virali in i zitelli sò.

I signali principali di infezzione virali in i zitelli

Per distingue un virus da un friddu cumuni ùn hè micca cusì difficiliità: prima di tuttu, quandu una infezzjoni di virus hè infettatu, u zitellu hà una forte frebba, è ùn pò esse micca altri manifestazioni clinichi di a maladie prima.

Inoltre, altru unu di i primi simprici caractrivisti di una infizzioni virali in i zitelli pò esse vomiting, debulezza, apatia. Oghje avvenimenti diventanu secondu l'ultimu situazione: in norma di cinque ghjorni un paciistu hà una tezza, rinfrescante sulamente, a sera di garganta, a roncatura. In ogni casu, unu ùn deve esse aspittà finu à chì a malatia si prisenta a pienza è sùbitu dopu subiscendu a temperatura hè megliu chjamà u duttore.

Perchè u trattamentu di una infestazione virali in i zitelli hè moltu più veloce si adopta in una manera puntuale.

Primi aiutu per a malatia

Se i genitori inizialmente anu suspetti chì u zitellu hà cuntratu una infestazione virali, avete bisognu di pruvà à aumentà a so immunità cun tuttu u so putere. Per fà quì, pudete serve tedeschi, cunfitti di vitamina. Hè necessariu di vigilà dinanzu di a temperatura, si sdirite nantu à 38 gradi, hè megliu per dà l' antipiritu . Ancu u fattu chì à una temperatura elevata u corpu in sè stessu hè in prumessu per a infezzjoni, hè sempri megliu per ùn avè da mette in una marca maiò. Inoltre, una ricumpensa generosa edità è un sonu longu. A "artilleria pisanti" in a forma di droghe antivirali o antibirichi hè prescritta solu da un medico, dopu à u diagnosi finali.

Prevenzione di infezioni virali in i zitelli

I parechji si capiscenu chì u primu a prevenzione hè bisognu di rinfurzà e difiammi di u corpu, escludennu cuntattu cù u pòpulu malatu, furnisce u zitellu cù cura e cura. Hè nutate chì in un infante, i chance di catturà una infezzjoni virali sò qualchì liggenu, perchè hè natu cun antichi in u corpu à a placenta, è, dopu à a nascita, un novu adopisce l'immunità cun u latte materno. À a fine di u primu annu di a vita, u zitellu hà digià sviluppatu assai immunità, è una reuneta cù infizzioni per ellu hè menu riesciuta. Inoltre, i zitelli ùn sò micca cusì spessu in locu pùbblicu cù una gran multitude di ghjente. In ogni casu, hè impussibile escludendu per esse tali pussibulità.