Mononukleosi infecciosa in i zitelli

Mononukleosi infecciosa (un altru nome - angina monociticu, limfoblastastose di tipu beninutu) hè una leszione virali di l'organi internu (fegghiu, spleen, ganglis limfati). Li carusi avianu malu più freti di i zitelli.

Chì hè u periculu di mononuculòmo in i zitelli?

U periculu per u zitellu hè un mononucucleosi nantu à u sughjettu di altri malatii (bronchitis, otitis), postu chì ci hè ridottu cù cumplicazioni seria (rupture of the spleen, viral hepatitis). U so sviluppu in a zitiddina sguassa seriamente l'immunità di u zitellu è disrupta u travagliu di u sistema nervu, perchè malatie seriu cum'è chì a inflamazioni di l'invinturu di u funziunamentu pò esaminà.

Mononukleosi infecciosa in i zitelli: cause

A munzunuziunazione infunurita hè più in i zitelli di 3 à 9 anni. In i zitelli, tali maladie ùn hè micca praticamenti osservata, perchè sò stati prutetti per anticorgii da u latti di mamma. U virus pò esse transmittatu da u cuntattu vicinu: à saliva, generale, colazione, platti. Hè trasmessa da travagliu è da u cuntattu. Cù l'immunità di enfasi in un zitellu, addiventa a più sensibilita per l'influenze esterni. Perchè u virus hè tramannatu da un ziteddu dolce à una sana, pò esse infettatu da tossu o strannimentu di un zitellu falu. Hè cusì, u virus entra in u corpu di i zitelli in traversu l'aiurri supirpatu respiratoriu, dopu à u quale u principiu di spargeru in tuttu u corpu, in particulare, u virus si stabilisce in i splei, fegazziu è numme. I primi signali pò inizi à manifestazione dopu à 5-15 ghjorni.

Inoltre, u virus pò esse trasmessi da a mamma à u fetuu via a placenta.

Mononukleosi infecciosa in i zitelli: diagnosi

Hè difficiuli di diagnosticar una forma faciule di mononukleosi in a zitella, perchè i sintomi sò pronti. In ogni casu, per definisce a natura è l'extentu di danni à l'organi internu, hè necessariu di:

Inoltre, u duttore pò prescrive i tesi tistimonii:

In casu di necessariu, pò esse necessariu di cunsultà cum'è especialista especializate cum'è hematologiste, phthiotocriste, allergistu, reumatologu, pulmonologu, neurologista.

Mononuzosiose infecciosa: sintomi

I seguenti signali di a prisenza di a malatia pò esse noterata in i zitelli:

Mononukleosi infecciosa in i zitelli: cunsiquenzi

Dopu à a mononuculose in u zitellu trasmettenu e seguenti complicazione ponu esse note:

A maiò parte cumplicità accadètenu à u fondu di stratificazione di i friddi.

Mononukleosi infecciosa in i zitelli: trattamentu è prevenzione

In regula, u trattamentu di a monunuculòmula pridiche di mette u zitellu in un uspitalu per a dinamica dinamica di u rotulu di a so cundizione. U restu di dorme rigulari hè obligatu à tuttu u trattamentu. U zitellu venenu alimentatu in forma di lìquidu è semi-liquidu, bè fugliale in forma di foglie di cranberry è tè cun limonu.

Comu trattamentu cumplessu, un duttore pò prescrive i seguenti medicini: viferon , cicloferon , paracetamol, analgin, claritin, pipolfen, LIV-52, forte esenciale, ampicillin, prednisolone, galazoline, protargol .

U più ghjovanu u zitellu, u più velocenu i so sintomi sò partiri cun terapia scelta.

U pronostiu dopu à u cursu di trattamentu hè favorevule. Una cura completa in un zitellu pò esse osservatu dopu à dui à quattru settimani. In ogni casu, u cambiamentu di a cumpunimentu di u sangue pò esse più di un annu. Per quessa, un zitellu persone per un annu dopu chì a malatia hè stata in dispensariu cù un duttore.

Mèturi preventivi ùn sò micca sposti. U zitellu sanu hè isolatu da u restu di i zitelli durante u cursu agutu di a malatia.