Glicirin candele per i marini novi

Spessu ghjovani oghje facenu un problema cum'è stinpi in i culmi novi è i zitelli. Spessu spessu i zitelli cù stinzia, chì sò nantu à l'alimentazione artificiale, pateanu cunstinuzione. Ma tali prublemi sò ancu in i zitelli chì anu amatu pè i cambiamenti in a dieta di a mamma.

Un mediu assai apprezzatu per a cuntrastazione di stinpi in trapi è di nascini hè suppositori cù glicerina. In casu di stinimentu, a mamma sarà cunsigliata da a vostra mamma cù l'esperienza, è parechji pediatrici. Ma, quandu site aduprà suppositori di glisherina per l'eliminazione di i prublemi di stufa in u babbu di a nascita, avete prima hà amparatu tutta di questa rimediale.

Puderanu i candileri di donne à i zitelli nascuti?

Ùn ci sò suppositori di glicerina speciali per i culis di nascite. Probabbilmente, pudete cumprà in a spidizzioni vetùni cusì cum'è glicerina o candele per i zitelli (per esempiu, glycelax). In l'annunzioni per i dui, pudete leghje ch'elli sianu usati in i zitelli, à parte à 3 mesi d'età (è un zitellu chì hè di menu di 1 month in età hè cunzatu un novu).

Ma in certi casi, si hè veramente necessariu, i pediatri ùn prescriva i suppositori di glicerina, solu per i zitelli, ma ancu per i zitelli. Hè cresce chì questu ùn hè micca persu pirlicu, postu chì u sustegnu attivu cuntene à elle - glicerina ùn hè micca assurdu da l'intestinu, ma solu rinnuvece u rectu. In cunseguenza, i suppositori di glicerina ùn sò micca addictivi è ùn anu micca impattu negativu annantu à l'organettu di u zitelli in tuttu.

In ogni casu, i suppositori di glicerina pò ancu daniele u corpu: u casu di u glicerinu ùn sò micca inseriti è senza limitazione in u zitellu, una peristaltisis naturale è a difucazioni pò esse sfrore da moltu tempu. In i casu estremi, sò assai prublemi più serii, cum'è enterocolite, diarrea di droga, ostrculazione intestinali.

I suppositori di Glycerin per i nevicate - dosage

I suppositori di u glicerinu di i zitelli sò liberati in una dosa di 0.75 g, adulti - in una dosa di 1,5 g. Per i zitelli partendu da 3 mesi, hè permessu di amministerà 0.75 g (i.e., una candela di zuccherinu o a mità adulta) in ghjornu ùn hè più di 7 ghjorni. In i zitelli, sta dosi deve esse strittu durante almenu 3 i ghjorni. Ùn hè cunsigliatu di mette a glicerina d'altri candele più spessu di una volta un ghjornu.

Comu si ponu vende à i vignaghjoli?

Prima di tutti, lavu a mani beni cù sapmu è acqua. Cù un cutiddanti cutidianu limpiu, tagliate u supositoriu (cannula) in 2-4 parte. Lubricate u culo di un zitellu cù una crema o un mantellu. Punduzzu u zitellu annantu à a spalle, cun una manu righìscenu e so maghi, fate è pressu à u ventu. Introduce u cuteddu di candela in l'anu di u zitellu lenta è cun cura. Allora pigliate a palma di i buttigli di u zitellu chjucu per 2-3 minuti (pudete piglià u zitellu in i vostri brazzi, è sarete più còmode è hè più calmatu). A fine di questu tempu o un pocu dopu, l'impruvisu serà u puderebbe "fà a so pròpia cosa". In regula, unu deve esse wait for more than half hour. Certi babotti puderanu falla quì in i primi setteddi dopu a candela hè intrudotta.

A principal cosa di ricurdà anu utilizatu suppositori di glicerina per i cummattivi di stinimentu in i culminati

I suppositori di Glycerin ùn sò micca un rimediu per u trattamentu di stinpi, ma solu per l'eliminazione di i sintomi. Per a usà ci hè necessariu solu finu à chì a causa principali di prublemi cù a sedia di u zitellu hè chjarificata è eliminata. Eccu u primu chì u pediatricu deve aiutà i parenti. A menzione, per a nurmalizà a digestioni è u fugliale di u zitellu, hè abbastanza solu per rinfurzà a nutrimenta di a mamma d'infermiera o di cambià a formula di latti. A causa di stinimentu pò esse disbiosi - dunqua esse bisognu di un esveditu curatu è u trattamentu. Allora, parenti, aghjunghje assai attente à a salute di u zitellu è ùn esse arristatu cù trattamentu simpaticu.