U zitellu cadiu u golpe nantu à a testa

U sviluppu di u zitellu hè inevitably assuciatu cù i catigurii è i feriti, ma chì si u zitellu cadiu u golpeu u capu, ùn tutti i patroni ùn sapianu. U primu regulu hè di mantene a calma è u sangue friddu (ancu s'ellu ùn hè micca faciale) per avè avessà apprezzatu a situazione di u zitellu è piglià e misure propria. Prima di tuttu, pruvà capisce chì u zitellu cadiu, ciò chì hà sbarcatu, è ciò chì hè culpitu.

In casu chì u zitellu cadernu è caccia a so testa o nasu, ma nunda cambie in u so cumpurtamentu (ùn perde u cuscene, risposte), solu per a furmazione di "cone" o bruising, pudemu assicurà a contusione di i tessuti rotulati di u capu, in chì nisuna cunsultazione di u duttore , prubabile, micca necessariu.

Quandu aghju bisognu à vede un medico immediatamente?

A volte pare e mamma pensanu chì si un zitellu cadernu è sbattere a so testa, ùn hè micca cusì riesce di caghjunà è chjappà a spalle di a testa. In fatti, ùn hè micca cusì impurtante hè u locu chì u zitellu hè culpitu, l'azzioni più appenditu da u gradu di impact. Se u zitellu cascà a prima, allura u traumu di u cori è u cranu hè un periculu particulari.

U Concussionu pò esse determinatu da i seguenti signali: perdita di a cuscenza, vucanti, palide. U zitellu sò mozza è sluggishu, refuse à manghjà è si lamintà di un dolore di rasu è un scrusciu in l'arechje.

Cù una contusione di u core, u zitellu perde a cuscenza per un bellu tempu (più di una ora). Cù una frattura di u cranu, a cuscenza è a attività di cori sò disturbi. U sangue pò mancuurà da u nasu o l'ore, bruciate sottu à l'ochji.

L'apparizione di i seguenti simprici require assistenza medica immediata:

Chì deve fà, se u mo figliolu cascata?

  1. Se u zitellu hè falatu da una altezza, ma ùn hè micca osservatu danni evidenti à l'osse, poi aduprà una tufonita umita in acqua fridda o in pezzi di persone cunfurmata in u fugliu ch'ellu deve appiecatu à u situ impastatu. Questu avete aiutu à caccià l'inziccanza, fendu i purgà è perduce u dulore.
  2. Fornite u zitellu pace, ma micca lascià mette in dorme quì à una ora dopu à a cascata - stà avarà da aiutà a valutà apprezzà a so cundizione.
  3. Se u zitellu hà cadutu è pèrdite u cusceneru, poi prima di vultà l'ambulanza, mette nantu à u so nomu in modu chì in u casu di vucchendu ùn scherza. Dopu à u zitellu devenu esse curaziu (u troncu è a testa sia nantu à u stessu assi), se ci hè una chance di dannà a spine.

Hè difendiziu per fallu un novu?

Hè difficiuli di truvà un figliolu novu chì ùn pò micca cascà nantu à u lettu è u sufettu, almenu una volta in u primu annu di vita. Grazie à a struttura di u cranu, è di a presenza di fontanel è di u fluidu di cuscugli, chì sughjate u sopra naturale, in a maiò parte di i casi, a caduta ùn implica micca cunsiquenzi negattivi. Dopu à a cascata, devenu assicurà un regnu massimu durante u ghjornu è observate currettamente u cumpurtamentu di u zitellu. E mamma sò particularmente temuti di i ferii interni possittite, ma se u cumpurtamentu di u zitellu ùn hà micca cambiatu dopu à a cascata, invece di ferite seriu.

Prevention of falls

  1. I parechji averebbe predichjà in anticipu l'apparizione di i motori di novità in i zitelli. (ancu un criaturu d'un mesu pò trasfurmà e ghjambassi da u basso di u cunvalu o direzzione di u direzzione, per ùn micca spuntà u vechju annu d'annu, chì apreva rastreu è cullà nantu à i so peri).
  2. Fighjatu a stanza, ùn lasciate micca u zitellu in ogni fontaine - hè megliu di mette nantu à u pavone.
  3. Sempre aghjunghje u vostru babbu in una stroller.
  4. Ùn lasciate u zitellu ùn anu persu in "ghiaccio" è "marchite".