U zitellu spessu suffrecia di i friddi - chì fà?

Trà i assai malatii chì afectanu i zitelli, u primu locu hè fratu è a gripe, nantu à a siconda - infizzioni, è in a terza - malatii di l'organi ENT. In u stessu tempu, i zitelli sò più frequentamenti malati durante i primi 3 anni di a so vita. Si parlebbe quantu quelli parechji zitelli, chì spessu si spiegà malati, in granni cità hè quasi ogni 5 zitelli.

Perchè chì i zitelli sò spessu malati?

Molti mari, chì i zitelli sò spessu malati di friddi, dispramentu, tk. Ùn sapete ciò chì duverebbe fà per fà chì u zitellu hà menu prubabile di malà.

Prima di tuttu, hè necessariu di determinà a raghjunata perchè l'infezzione in u corpu di u zitellu hè una volta di novu. Quarchi cosa di piglià assai tempu, perchè Per fà una indagine completa, escludendu ciace di e pussibuli cosi, averà più di una settimana. Allora, i cose più comune di u sviluppu ARI in i zitelli sò:

  1. A presenza in a nasofaringe di focu di infezzjoni crònica. Cusì, assai spessu e malatie cattarali sò esposti à i zitelli chì anu chjamatu rinitis non trattata, farinitis, amigghiali. Tali infizzioni di u lento han un effettu negativu annantu à u corpu, reducennu li so funzioni protettiva.
  2. A presenza di l'adenoiditis (infezzione di l'amichi) hè ancu spessu a causa di i friddi. Inoltre, a presenza di una tale violazione in u corpu porta à u sviluppu di malatie allergii.
  3. Traumas di nascita in l'anamnesis. In i zitelli, ci hè una disruption in l'interaction entre l'estratti di u cilestu individuali, chì inevitabbilta in u prucessu metabolicu, è ancu a sintesi d'antichi in u sistema immune.
  4. In certi casi, si u sistema endocrinu hè disturbatu , ARI è ARVI pò puru esse realizatu. In particulare, questu hè osservatu cun un incrementu in a glàndula timu. Hè a donna chì prumova linfòciti T, chì sò custruiti nantu à a guardia di a salute in u corpu.
  5. A viulazione di a sintesi di l'hormone di corticosteroidu pò ancu cumportanu à i malatiechi catarali. Un signu di a presenza di una tale situazione hè un tali simpaticu cum'è "brutta" u coddu è i ghjinochji, i.e. in issi spazii, a pelle principia à scurazione è scorza. Cù sta viulenza, u zitellu pesa sempre di l'intestini, chì si prisenta in a forma di colitis, dysbacteriosis, invasioni helmintique.
  6. Sìntisi insufficenti di l'immunoglobuline A. In questa viulenza, e prutezzione di i malati di a pelle frequentanu sò assuciati cù diversi lezii di a pelle di u caratteru pustulare, è ancu di i purulent eye diseases, disturbi allergii, cum'è bronchite asthmatic, asma bronchial e neurodermatite.
  7. A viulazione di u prucessu metabolicu pò ancu avè un impattu negativu in salute. Per esempiu, viulenza di u cambiamentu in u prucessu di scambio di salute in u corpu pò causà malatii di u sistema urinariu.

Chì avìanu deveru i so genitori si u zitellu hè spessu malatu?

Parechji parenti, lamentando chì u zitellu hè moltu spessu malati cun friddi, ùn sò micca sapè cumu da fà. Ogni sapiutu chì per piglià a cura di a salute di u zitellu debite com'è in u palcuscenicu di u so sviluppu intrauterine, è ancu prima ch'ellu hè chjamatu.

Una donna chì aspetta à l'apparenza di un zitellu deve esse, in u pussibule, mudelli à una zona ecologica più favorevuli. Inoltre, hè bisognu di evitari u travagliu in l'imprese assuciatu à e cundizzioni crescente (industria kimica, radiuattività, etc.).

Se parlemu di ciò chì facenu, se un zitellu facia assai prestu assai spessu malatu cù a malatia respiratorja aguda, in prima di tuttu, hè bisognu di aderà à e regule seguenti:

  1. Avoid overcooling, draft, etc.
  2. In modu puntuale, identificanu e focu di infizzioni crònii in u corpu.
  3. Per fà a prevenzioni di infezzioni respiratorii aguti è infezioni respiratorii aguti in u periodu di primavera è u vaghjimu, pigghiannu cunsiglii di vitamina.
  4. Camini più freti cù u zitellu in l'aire frescu.
  5. Cia ristrutturazione aiuta à aghjergà a difesa di u corpu.