Intaglialu sottu l'ochji - a ragiuni

A inchazione sottu l'occhi si faci in a matina in parechje persone. Spécialmente a mo sponde succede in quelli chì si trovanu malati cù a distonia vetu-vascular, anu travagliatu assai stress, è anche a malatia di rinsula.

Di sicuru, stu prublema cù l'aiutu di i cosmichi pò pruduce parechji volte, ma hè più correctu per determinar quale hè a causa si trova in u solu.

Causes di edema sottu l'ochji

A furmazione di edema hè caratteristica di un territoriu chì i veli rossi sò tessuti grassi. In certi locali di u corpu, a inchanza moderata hè vera pitbula, ma in l'area di l'ochji, ancu una suluzione chjachju di fluidu torna evidenti.

I casi di edema pò esse parechje malatie diverse è nutrimentu irracionale è ingressu di fluidu.

Food

Per esempiu, se vi voglia assai acqua à a notte o manghja l'alimenti fatta cumplicati cù molti spezii piccante è u sali, a probabilità d'inchizza sottu l'ochji hà da crescate drammaticu. Sì l'alimentu hè equilibratu, chì a putenza ùn lasciarà micca bughjone.

Malatii di l'organi internu

Inoltre, l'edema sottu l'ochji hè causatu per un stress constant (debbulizza di u sistema nervu) è di malatie di rina. Hè cresce chì l'edema di ridu pò esse distingu da i coriu da u fattu chì anu appiattu prima di a matina nantu à a faccia.

Malatii di l'òrgani di l'ENT è l'occhi

Sì ci hè inziccatu sottu à l'odiu dritta o inzzione sottu à l'ochju persu, perchè più probabile, a causa si trova in l'infezzione chì l'ENT o un octalmologu deve esse detta.

Comu caccià l'inziccaturi sottu l'ochji cù l'aiutu di a farmacevule?

Oghje, ci sò assai utili chì aiutanu à rinfurzà a pustulezza. Ma puderanu esse adupratu solu dopu chì questu chjaru si hè qualchì malfatta chì provoca inchori. In u casu oppostu, l'effettu di i rimudimi estetichi è cundannati serà minimu, perchè a malatia sottucatica torna formate un saccu sottu à l'ochji.

Se u prublema hè di una natura puglia cusmetica, è hè causatu, per esempiu, da a ingaghja di una gran quantità di liquidu, eppo l'uttimi strumenti ùn ponu micca solu usà, ma hè ancu necessariu chì a tela di a testa di e tagliole ùn stalla.

Maschi da inchizza sottu l'ochji

Comu regula, i farmuttini pò cumprà màsculi cun un gelu internu, chì hè preinfruitu in un frettu, è applica à a faccia. Ma l'agenti di rinfrescenu tali si deve esse utilizatu cù cura, per ùn piglià un nervu.

Cream per inchiscia sottu l'ochji

Sti prudutti spessu cuntenendu extracte di mint, è dopu l'applicazione creanu un effetti freschi.

Ci hè un cuncorsu chì una crema per rinfurzà a pelle di e parolle ponu aiutà à prevene a inchazione. Di sicuru, questu hè micca cusì, è dinò, cuntribuiscenu à l'accumulazione di u fluidu, è per quessa, s'ellu hè presumutu chì sottu à l'ochji per a mane dopu ci sarà inchizza, ùn puderete micca aduprà sti credi.

Edema sottu l'ochji: i rimedii tradiziunali

I ricordi folkiali per edema sottu l'ochji sò assai simplicitati è micca menu efficace da preparati cosmichi.

  1. Un metu ben cunnisciutu hè di tè. Pigliate dui sacchetti di tè, coguanu è i piacenu fà. Dopu avè rinfriscatu, pusonu per 10 minuti. L'abissu di questu mètudu hè chì u tè tè ischju hè più efficace, è hà eterna pruprietà. Per questu scopu hè vale à aduprà un bellu tè naturali chì ùn manca di tinte bianchi.
  2. Compresse cun un pappu frio. A più sèmplice, più compraviva è più veloce hè di palla a tela in acqua fridda è aduprà à i pranzi. Perchè u cianciu di u tisu scaldatu, hè bisognu à riabilitassi novamente (pudete aduprà un platu cù l'acqua è di cubi di ghiaccio), è applica un novu à e parolle. Quessa cumpressa ùn deve esse micca più di 10 minuti per ùn avete micca pienu un friddu.
  3. A ricerca tradiziunale hà ancu mascaratu da inchizza sottu l'ochji. Prubbabbilamenti tutti sti cuntenenu un ingredienti refrescante è freschante - menta. A manomella bracera cù a zucchina in a proporzione equalizada, trasfurmate dui dichi acculpatati in calzu è i mette nantu à l'ochji per 15 minuti. Cumu ancu à a chamomile, a ciolata sguassate è u tile, per una combinazione di mint è calce hè ancu appruvata.