Preparazione di letti per alli

Cum'è sapete, ci sò duie varianti d'allià crescente: l'estiu è l'invernu. A pianta di l'agliu per l'invernu hè assai populari, perchè in questu casu, a vendita serà più grande, è per quessa postponà in a primavera quandu pò esse fattu in u castagnu. In ogni casu, ùn hà impurtatatu chì modu di cultivà hè stata scelta, a preparazione ghjustu di un lettu di l'agliu sarà una guarantita di un bonu risultatu. Rappermente capisce cumu preparà un lettu di l'agliu, u nostru cunsigliu aiuterà:

  1. Prima di preparate un lettu di l'agliu, devi truvà u locu per questu. Sò fatti per patevule d'invernu o di primavera, u situ per u siveramentu hà da esse elettu in un locu induve l'acqua ùn accunsente. U postu sceltu per l'agliu debite bè luminatu è deve esse secondu.
  2. Appressu a preparazione di pezzu nantu à u situ seleccionatu seguita un mesi è un mezu before plantà l'agliu. Siccomu l'agliu hè assai responsibile à l'abbrustici organici, ùn deve esse scappatu: hè ottimali per aghjunghje un bucket di compost o humus à un metru quadru di l'area. Ma u prune si puderà esse applicatu à a cultura chì creci in questa situ à l'agliu. U sembra di l'agliu nantu à u novu beddu vignaghjolu risultà a vindetta esse spegate da i malati è i pesti. In più di l'urtaglia biologica, urdinariu serà ancu utili.
  3. A cugliera di l'agliu ghjustu di u duminiu chì era occupatu di a trama prima di sbarcà. Ùn bisogna micca impastanu l'agliu dopu à l'agnelli, o piantaghjule diversi anni in una fila in u stessu locu. Furmagliu, zucchini, culturi è carabineri culuranu sò cunsiderate boni precursori di l'agliu. Ma ùn deve micca piantà alli in vicinu di sti prudutti. Quandu pruduzione di l'audi di invierno, u lettu deve esse liberatu da a pianta precursore à u più tardu di lugliu.
  4. Aghju d'invierno hè più piacevutu nantu à u lettuce di lochi è lucali. A preparazione di letti per allatu d'invernu hè a siguenti: camere fighjenu cura à a cavità à una prufundità di 25 cm, sguardate a morte. Circa 6 kg di humus, 20 g di sal di potassiu, 30 g di superfosfatiu per 1 m² sò introdussi in a terra cavutata. Uni pochi ghjorni nanzu à l'atteru di l'agliu, u nitratu ammoniu hè aghjuntu à u lettu in quantità di 10-15 g per 1 m 2. Sbuchjaraghju a terra a moisturize.
  5. Fusti à piantà alli sò colpi à una distanza di 25-30 cm nantu à un lignu assicuratu. A cugliera di l'aziende d'invierno dipende direttamente nantu à a prufundità di u piantaggiu: a distanza da a punta di l'denticula à a superficie di a superficia ùn deve micca esse più di 4 cm. Se l'agliu hè stanu posti più profonda, i capi meditarrani pocu è pocu chjucu. Plantate in una prufundità di l'agliu pò esse frozenze.