Preparing for the New Year

In un modu bonu, i preparazione per a reunione d'annu avè da principià un mesi prima di sta successu. Ma quale hè chì hè spegata? Allora si sia una di questi persunaggi chì pinsavanu à u prublema di cumu si preparanu per l'annu novu annantu à qualchi ghjorni nanzu di prima, u prugettu di preparazione per a festa diventeranu cumminciale. Perchè hè necessariu? A chjuchezza di l'annu d'annu è a preparazione hè capacità ancu di a persona più calmosa per esse unbilanzata, è per quessa, per ùn missà nunda, hè megliu scrivite un pianu pè a preparazione per l'annu novu è, finu à l'esekzione di l'articuli, orgugliamenti ellu di a lista.

Allora, suppostu oghje hè u 30 di dicembre, è ùn avete micca installatu un arbre di Natale, ùn hè statu cumpiimentu di lavurazione è micca ancu tutti i prudutti per e vacanze sò compru. Quandu fece un pianu, pruvate ottimisimu, eliminendu e ricerche innecessarii è ripetittivi. Per esempiu, si ricurdaru ch'elli avìanu scurdatu di u champagne, u compru è si ritruvonu in casa, truvaru ch'elli hanu pigliatu invece di 3 buttigli 2. Una altra volta a tenda, una longa linea è, com'è u risultatu, fatica è tempu pertuvitu.

Cumu preparatu per l'annu novu in menu di un ghjornu o un pianu d'appughjate appruvistà à l'ultimu momentu:

  1. Determinemu a lista di i produtti necessarisi è ghjunghje per a so compra. Perchè u 31 di dicembre, ùn aghju micca veramente a perdita in tempu. In modu, quandu pudete scrive u tutte tutti i prudutti necessarisi, fate cura à i scherzosi cum'è napumi, spaghetti per canapè è ricordi-premiu per i visitori per a participazione in cuncorsi. A visitare a tenda dui volte a notte o tagliate per questu tempu in l'ultimu ghjornu di u vechju annu serà un pezzu innecessariu in a lista di l'accussioni necessarii.
  2. Sì, dopu avè tornatu à a casa cù a compra, e forze fermanu, dopu avemu principiatu l'arriciu di Natale è a decorazione di a casa, se ùn avete micca, avemu postponu questi prucessi di dumani è si ne vanu a lettu. Per dorme nantu à a vespetta di l'annu avarà bè - quale vulete sbaglià cù u nasu immediatament dopu a battaglia di campane?
  3. A matina di u 31 di dicembre. Assicurà u travagliu nantu à a decorazione di a casa per l'annu novu è installendu un arbre di Natale è pulizziari. Ùn hè bisognu di fà a pulizia (ùn averebbe micca di u generale, chjamà à i rinchjani più rinumati di l'abitazioni è di rimette di vie cose innecesariu) prima di installà l'arbre di Natale. Perchè duranti a dicurazioni, ci anu da esse chjappu di pane aghja nantu à u pavimentu, pezzi di tinselles è di cioè, pezzi di carta da i frutti di u bonu chjappu in prestu, etc.
  4. Avà hè u tempu di penser à l'alimentazione: se ci sò qualsiasi platti chì ùn avete bisognu di cocurinu boni prima di serve, per esempiu, cut cut salad products, è poi l'omblianu più tardi o un pastellu chì decide di creà nantu à u vostru propiu. Sè vo vulete salvà u tempu da fà un pastu d'annu, hè megliu di sceglie una ricetta per questa nantu à a cucina senza coccia.
  5. Preparate à u massimu di tuttu l'alimentariu, fate tutte l'intarvena. L'affare gastronomica è l'elegante casa, hè certamenti boni, ma senza l'amantazione è di famiglia di u sentimentu di vacanze saranu micca cumplicati. Cusì cuminciamu à preparalli u nostru ghjocu è ponu per noi. E, appruvendu a maquillaje è dà i vostri capelli una forma scelta, prupone fà fà senza presa, pudete gestionà tuttu. Tutti i piatti sò quasi prestu, i chjassi sò brillandose cù a limpezza è a decorazione, è a dicurazione di a tavola d'annu ùn duverà longu. Allora ùn vi distractatu è dedicate stu tempu tutale per ellu stessu, per un poch'horbuli dopu à un impegnu maritone di l'annu novu duvete meriteghji!
  6. Finimi la preparazione per l'annu novu attendu à a tavula, "purtà à l'mente" i piatti chì piglianu u so postu nantu à a mesa di u novu è si ncontranu i visitori.
  7. L'ultimu postu più piacevule di u nostru pianu hè in attuali u ghjornu di l'annu, ben, esisti un altru ordinariu d'azzione in u quadru di u pianu di celebrazione di l'annu. Avete, ùn avete micca?

Meno prublemi à l'ultima minuta è felice d'annu!