U ghjornu di Caterina U grande

Catarina di u Grecu anticu - una chjara pura, chjara. Ogni portatore di questu nome hà u ghjornu stessu di l'ànghjulu di Catherine, è chì u numeru vale a vedà celebre, solu ch'ella cunnoscia. Dopu tuttu, questa hè a data quandu era batteziatu. I nomini sò u ghjornu di a memoria di Santa Caterina, chì anu l'ortudezza di l'Ortizzu.

U ghjornu di Ekaterina

Chjami cù questu nome celebranu u so ghjornu più di una volta annu. I nomi di Catherine in u calendariu di a ghjesgia sò stati cinque volte in doce mesi: 5 di ferraghju 17 di ferraghju, 20 di marzu, u 7 dicembre è u 17 di dicembre. Ma a data più famosa è impurtante hè u 7 di dicembre, quandu u Regali di a Grana Martire Caterina d'Alessandria. Hè in questu ghjornu chì tutte e Ortodoxia chianci per Catarina, chì a so vita hè assuciata à u nome di Ghjesù. Ci hè una evidenza chì era distinta per l'educazione è a bellezza impertinente. Quandu era tempiu à spusà, Catherine ùn hà micca vulutu esse a donna di a persona amata è indelicia - Maximilianu, chì era questu l'imperatore. Hè stata assai affranchjata è sottumessu a ragazza a tortura cruel. Eppuru ùn hà rinunziatu è ella cumprata umilità a so testa sottu a spada di u verdure, cusì certifia a fideltà solu à Ghjesù Cristu.

Duranti a so vita, Catherine pricava à a mamma di Diu chì l'avissi veru u so Figliolu. Dopu à a vèrgine cresce è passava u rituu di u battèsimu , u Signore hà datu cun un anellu d'impegni duranti a cunnutta. U saint si truvò in a so manu dopu à despertarà. A Virgen creeu chì nimu hà pudete avè paragunate cù Ghjesù in a so saviezza, bellezza è altura. Perchè ùn prumuvìanu mai cuncipitu è ​​purtate persone à a fede cristiana è a duttrina di u Signore. Cusì hà fattu, sacrificendu in u nome di i so principiu è di devozione. Ortugghiu annunziu di Catherine - una di i vacanze di invernu principale. In questu ghjornu, tutti i portanu di u bellu nomu ricurdativi u so santu è dumandanu per a prutezzione.