Ogni annu rigali cù i so propri mani

L'annu hè u tempu di magia, gioia è, sicuru, rigali. E si sò fatta cù l'amuri cù voi, perchè anu purtatu una parte di u vostru calori in tè. Aghju pruposti parechje idee per i primi rigali di u novu cù i vostri mani.

Ogni annu rigali cù i so propri mani

Accuminciamu cu l'articuli sèmprici più simplici. Un bulu di bonu bonu da una pasta salata pò ancu fà u so figliolu. Di sicuru, sottu a vostra guida curretta.

Avete bisognu di farina, salinu, acqua, gouache blu, toothpick, agliu è lacquer di acrilica. Da i primi trè ingredienti, preparamu a pasta, chì si dividinu in 2 parte. Una parte si deve pittata in blu.

Prima di a pasta bianca, facemu dui tortu - maiò è più chjucu. Formate a faccia di u futuru bonu di bonu allora, mentri l'adze hè legnu. Pudava una bocca cù un pappellettu, fate parechje incisioni à l'ochji.

Da a pasta urla, facemu ochji, u nasu, sciarpa, caprettu, un paru di buttone è stivelli per un mortu de neve. U so capelli è e scarpe facenu cù l'acchjaru "ornamentu", ùn ti micca scurdatu di a "fringe" in a sciarpa.

Avà u nostru palustre sarà una palestra. Cù l'aiutu di l'agliu, fate un fucile di neve una scupa. Quandu hè un poco seccu, fate mette nantu à i puzziche. Quand'emu finisci di sculpt a bufanda, è quandu a nostra articuli hè tutta cumplete, l'avemu apertu cù lacatu acrilico. Se vulete, pudete cagiunà un magnetu à u spinu di u bufanu, perchè vi pudete cunvevene convenientemente u souvenir à a fria. U rigalu hè prestu!

U rigalu di u novu cù i vostri mani

Un altru souvenir chì hè impurtante in ogni ora è per tutti l'età hè l'invernu in u bancu. In u nostru casu - serà un picculu navi di Natale, impannatu in neve, chì hè assai faciule fà.

Avete bisognu cù un vetrode di vetru trasparenti di tagliu chjucu, piccule artificiale di l'arbureti di Natale, neve artificiale è un termo-gun. Mandate caccià l'accordu da u putu è u cialu a spinga cù a cola calda.

Pour ne neule artificeu in u fondu di u can. Hè bisogna chì, dopu à u muvimentu di u puderiu, cogliu a basa di l'arbre è hà fattu pisci nica.

Impruddientemente move l'arbre à u jar, torce l'ùtre è uveraghju.

Agite un pocu cù u cane chì a neve ferma adornà l'arburiu di Natale. U vostru rigalu maravelloso "annu novu in u Bancu" hè prestu. Décorate nantu à u vostru propiu è pudete dà.

Cumu fà i rigali di l'annu cù e mo mani?

Siccomu u simbulu di l'Anu novu venenu hè un scimmia, avemu duvemu prupone parechje copii divertenti cum'è rigali. Inoltre, per questu, ùn ci hè bisognu di nisunità di materiale cumplicatu è capacità spiciali. Ma u risultatu hè simplicemente simpaticu. Solu bè à sti cuccioli cute!

Tuttu ciò chì tenite bisognu hè uni pochi calzini strisciati, un sintepon per ghjocu di ghjoculi, filamenti è una labra, occhi, un markatore, una longa agulla di tallo, un tisor, un ferru è una macchina.

Turn out 1 socks inside out, iron with iron. Doppu ca staciate un lìnguu in u mità da a banda di gomma à u puntu di u ghjuvellu è fate dui pics à una distanza di media centimetru parallella à a linea dibuchjata à ogni uccisu. Puderete quessi punichi nantu à a machina, finiscinu i linii in un semicirculu. Sò quessi i futoni peri di un scimmia.

Avà tagliate u fissaru nantu à a linea prununie pricatu, tagliate u fondu cun un semiciru, ripetendu i contorni di u punteddu.

Turn out the sock and fill it with sintepon. Dopu quì, pudete cose un pirtore cù una costura siconda.

Avemu bisognu di un scherzu sicondu per a paupi, ore è cuda di u scimmia. Turn it out, pusendu vicinu è ferru. Marcaricate a linia 2 cm da u spaziu di left along a sulciu.

Trimate u calcariu à longu u filu, tagliatu i tacchi è u toe. Avete bisognu di 4 dettagli (ùn avemu micca bisognu di un capu).

Prima, avemu sweep, stitch and fill the tail. Eccu avemu bisognu à un parlavu - cù u so aiutu, distribuiammu uniformi l'imbuttamentu nantu à a cuda longa. Ci hè di costu à u corpu.

Da u restu di e pezzi, facemu li pani.

E so ochji.

Da u talellu, avemu fattu u monu un caprettu

.

Ùn deve a sàppianu è broddu un nasu, un surrisu, l'ùquela cia. À questu u nostru regalu di u nostru annu hè prestu!