Max Mara - Spring-Summer 2014

Max Mara hè una di e più famosa è grandi casate di moda, chì offre e donne moderni di a moda i so cullezzione di vestiti ogni staghjoni. In u mondu di a moda, sta marca hè stata di casi sei decennii. Allora a marca hè stata cunsiderata cum'è a fabricatore di vestiti di a più alta qualità è u stili ideali. Hè u desideriu è a capacità di u fundatore Max Mara Achilles Maramotti per creà una ropa di verra di alta calidad à pocu tempu hà fattu a marca ricunnisciute in tuttu u mondu. Questu marca ùn perderà micca a so impurtanza in u mondu di a moda in quellu ghjornu. Max Mara hè una scelta di pratichi è eleganti persone chì valenu a so rinfrescenza è a personalità in l'imaghjini, in più l'amatori di u minimalismu.

Max Mara 2014

In questa stagione, i designatori sò stati veri in u so stile è per a basa di a cullezzione hà pigliatu un corpu conice è simplice di i tragetti. L'espurtami Max Mara ùn avianu micca vistimenti è costumi cù una bundanza di fiori. Comu dicenu - tuttu inguernu - hè simplice.

In u 2014, Max Mara in a so ricuglina di primavera hà presenta i vistimenti di culori neutri: beige è nìvuru. In più di queste sfumature, i culori chiescenti cum'è corallo, vicinu à una ombra di fucsia, culori violeta, blu è esmeralda fù ancu utilizati. A strada, un di l'accessori funziunali principali funziunale semi-trasparenti in u tonu à ognunu.

Hè nutate chì i vistimenti Max Mara 2014 hè distinatu da una larga dilicata à quasi a spin. Hè vale a pena fassi invistì à u simple corte di a robba. Parechji vestiti è capo sò fatti in u stilu di grandu grandezza, chì hè assai rilevanti in u passatu è sta stagione.

A mancanza d'accessori brillanti o elementi decorattivi in ​​i mudelli di a cullezione ùn volenu micca chì l'imaghjina pò esse avutra. À u cuntrariu, hè distinatu da una aristocrazia confidentia.

Per i persone originali chì ùn sò micca paura di innuvate è indipindenza brillanti, ci vole à fighjà cura di stu toccu cum'è un bufoi. In questa stagione Max Mara hà pagatu l'attenzione debbuli. Certu, a bufanda à pocu pò esse chjamata innuvazione in l'imagine femminile, ma micca tutti e donne moderni si permettenu a purtarli cù un corpu tradiziunale sottu u quattru. Molti pirsuni pensanu chì questu hè una moda antica. Ma ùn scurdate micca chì tuttu u novu hè un vechju scurdatu.

Hè impurtante chì a qualità di sguagna si poni truvà micca solu in a cullizzioni di Max Mara veranu di u 2014, ma in tutti l'opere di a marca. Qualse fashionista ùn diventeranu micca solu l'stile è a bellezza, ma ancu tè gustoso è còmode cum'è a castagna di caccia, u cuttuni di cuttuni cardotti è a sita fina.