Salute exuberante 2013

Futtogliu Lush in a nova stagione di primavera-estiu 2013 riturnanu novu à a so popularità antica. Grazie à una fabulosa futtura, pudete creà una figura femminile ideale è elegante in u stilu di 50-60 anni.

Una fabulosa fiorta dà l'imaghjini una fémininité, è ancu aiuta à creà una proporzioni perfetta. Inoltre, e faldidi sò cunfurmate. A varietà di stili, stili, longu è livellu di splendor furnisce l'imaginazione è permette di sceglie l'opzione più adattata per voi.

Moderna curvia in u 2013

Disegnaturi è stilisti l'avete dittagliata una falda-bell à u ghjinochju o ligeramente più bassa, u preferitu di sta stagione. In questu mudellu si trovani interessanti interessanti per cumbinà diverse tessili: sita, guipuru, satin, è a pelle.

I amatorii di mini-faldi di curtite anu pussutu ancu qualcosa per piacè. Sò sò faldi monofonii, mudelli cù stampi diffesenti, è pezzi lonziunite pezzu di u novu 2013 anno. Questa stagione, a l'altezza di a moda, seranu ancu faldes cù una longhi più ghjustu nantu à i ghjinochje. Questi selezziunate sò assai cunveni è ùn perde micca a so feminità.

Ùn vi scurdate micca in u novu 2013 è di vestiti cun una fabulosa falda. Se elettu un vestitu, ùn avete micca avete problema per a selezzione di una brusa o cima, anche si din optionu serà più universale.

Per una figura più elegante è restritina, pudete use faldes - trapeze. E sbattie faldes cù una cintura baixa hè ancu assai piacevule per u ghjornu di ogni ghjornu.

Futturiti abbastanza sò abbastanti. Per quessa, hè necessariu selezziunà i cose cumpatente. Cunni faldes cù assai cunfortiti cumminci, tote, brusgi, quattru a gilacchie cù u collu o senza collu, affissate o ghjustu cut. Li scarpi, i scarpi di taccasi o stivali seranu bè. Da a vestizione straniera, fate cura à un cape o capelli curtu cù una cintura nominata. Ma ùn deve micca selezziunate l'urganizazione di mudelli angustii o largu.

Pigliate un pocu di tempu per selezziunate i scarpi è accessori, e capricciusi faldidi fugliali saranu i vostri aliati affidati!