Ogni annuali dopu a cunsignari cù i zitelli

Cume spessu, ghjovani omi ghjucà interesati à a quistione di quandu i mesi dopu à u principiu nanzu nascitu, se a tuttante (HB) hè stallatu. Pruvemu a risposta, è avete infurmatu di tutti i muderni di a ristaurazione di un urganisimu di a donna dopu un cumpagnu.

Quand'elli ghjùnsenu quandu ani allargatu?

Per principià, deve esse dichjaratu chì circa 1-1.5 mesi dopu à partitu, e donne chì ghjovani anu spottiatu da a vagina, chì ùn sò senza manca di a menstruazione. Sò chjamati lochia.

Si parramu direttamente nantu à a ripertazione di u messuali dopu aduprà u travagliu di travagliu cù l'alliscimenti, invece, in regula, parevanu in 4-6 mesi. A cosa hè chì cù l'iniziu di a taccione (a sintesi di u latte in i glandula mammariali), l'hormone di prolactin cumincia à essa pruduttu. Hè ellu hà un'operazione reticulata nantu à u prucessu di l'ovulation, chì in questu ora hè assenti. In altri palori, ci hè un fenomenu chì hè statu chjamatu progla amenorrea in ginekulugia .

Sapendu di questu fattu, parechji mudelli novi utilizanu stu momentu fisiulogicu com'è un medio di contracepzione naturale. Tuttavia, vale nutà chì hè sempre valenu d'utilizà contraceptivi, soprattuttu si 2-3 mesi hà passatu da u nascita. A cosa hè chì cù l'aumentu in l'intervalu di tempu da u momentu d'apparizione di u zitellu à a lume è l'inizione di a tacchizzata, u livellu di l'hormone di prolactin diminuì graduamente, chì ultimamente pò diri à a risturazione di u prucessu ovulatu, è com'è cunsultazione - l'aparenza di menstruazione.

Cumu stabilisce u ciculu dopu à l'aspettu di u zitellu?

Comu chjaru annunziatu, u tempu necessariu di rinforzà u ciculu sò spessu sei mesi. In ogni casu, in a pràtica ùn porta micca sempre.

Stu fattu hè spiegatu da u fattu chì qualsiasi organizmu hè individuu. A restaurazione di u fondu hormone in diverse femine hè stata in parechje modi. Per quessa, ùn pò micca esse affirmate chì u menzu mensu da u cunservazione cù a GV hà avutu bisognu sittimanali, è micca un mesi dopu à l'apparenza di migghiori à a luce.

In quessi casi, ùn sò micca scumuli è irregulati. In altre parolle, à u stessu tempu, u numeru prescrittu di ghjorni (tempu di ciclo) pò micca esse osservatu per a menstruazione.

Hè nutate ancu chì a freccia è u tempu di l'accuminzamentu di l'altimenti meni risponde à u livellu di prolactin in u sangue di a mamma d'infuriatura. Cusì, se in vista di fattu chì a mamma hà impregnatu u tarritoriu u zitellu à u mussu (per via di malatìa, per esempiu, o a so mancanza), u mesi pò digià veramente 1-1.5 mesi dopu a nascita. Stu fattu ùn hè micca cunzidiratu da i medichi com'è una viulenza, è ùn ne perchè micca in u prucessu di a tacchizzata.

A menstruazione àffettinu u stessu prucessu di i zitelli?

Tanti mardi crede errontamenti chì quandu, quandu i mesi dopu a prima, principia a purtata di quattru attraversu u prucessu GV, u zitellu ùn si pò micca esse applicatu à u pettu in questa ora.

In fattu, u fattu assai di a prisenza di staghjunamentu sanguinosa ùn hè micca affettatu di a taccionu in alcuna manera. U latti di mama conserve a so cumunione di qualità cum'è prima. Per quessa, a donna hà da continuà à alimentà u zitellu cù a stessa frequenza prima di l'iniziu di a menstruazione.

Cusì, hè bisognu di dì chì a recuperazione di a menstruazione dopu à partitu cù l'ambrati, hè carattarizata da l'apparizione di stagione irregulantu sanguinosa, chì u vulume, in regula, hè chjuca. U tempu di a so figura diretta dipende nantu à a cuncintrazione in u sangue di a mamma di l'hormone prolactin - più bassa hè, più chjaru chì prontu a donna hà cambiatu a menstruazione.